Последни новини


Как да изберем между бетонна настилка и плочки?

Виж още..

Здравко Биков: Индустриални суровини“ играе водеща роля в трансформацията на България към по-чиста икономика

Виж още..

Тематични вечери у дома - идеи, които ще впечатлят всеки гост

Виж още..

Агенция АН МАРИ  itemprop=

Агенция АН МАРИ

КОНСУЛТАНСКА АГЕНЦИЯ ЗА ПОДБОР И ОБУЧЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛ. АГЕНЦИЯ “АН - МАРИ” съществува вече десет години на българския пазар и е единствената специализирана в подбора и обучението на офис персонал като – офис асистенти, секретарки, офис мениджъри, търговци
АГЕНЦИЯ “АН - МАРИ” съществува вече десет години на българския пазар и е единствената специализирана в подбора и обучението на офис персонал като – офис асистенти, секретарки, офис мениджъри, търговци, счетоводители, инженери и други служители. Ние сме мобилни, бързи, адаптивни, иновативни, познаваме добре целия спектър на стопанския живот, поради възможността ни да работим за различни по вид, дейност и големина компании – търговски, производствени, услуги, банки, финанси, строителство и други. Гарантираме лично и чрез референции от клиенти качеството на предлаганите услуги. Предлагаме оптимално съотношение между изисквания на работодателя и реално предлаганите ресурси на пазара на труда. Не обещаваме това, което не можем да изпълним и не поемаме ангажименти, които са извън нашата компетентност. Ние сме доверен партньор на нашите клиенти, защото сме трайно обвързани с техните нужди и желания. Старши консултант Елица Панева слушайте нашите обяви и съвети на новото ни интернет радио в WIN AMP НАШАТА ФИЛОСОФИЯ залага на подход, който е съобразен с всяка от специфичните нужди на Клиента, като тясно обвързва нашата работа с неговите желания и предпочитания. Ето защо ние изградихме и подържаме близки отношения с партньорите си. Обслужваме ги бързо и ефективно, като предлагаме цялостни решения за техния бизнес. НИЕ ПРАВИМ НАБОР И ПОДБОР, А НАШИТЕ КЛИЕНТИ ПРАВЯТ ИЗБОР НА СЛУЖИТЕЛИ Изградили сме цялостна система за подбор на компетентни професионалисти, като сме съчетали различни способи и методи с цел намирането на оптимално подходящи хора. Ние сме комбинирали професионални и психологически тестове WIS , интервюта, проверка на препоръки с цел получаване на максимално достоверна информация и съставяне на цялостен профил на вашите бъдещи служители. Ние ви предлагаме селектирани кандидатури, които вече са се запознали с вашата фирма, местоположение и основни задължения. Имали са време да помислят и да дадат своето първоначално съгласие за среща с вас. Така, че когато работите с нас Вие провеждате интервюта с потенциални ВАШИ служители. ПРИ НАС ВИЕ НАШИТЕ КЛИЕНТИ МОЖЕТЕ ДА НАМЕРИТЕ: - СЧЕТОВОДИТЕЛИ главни и оперативни - ТЪРГОВЦИ - ИНЖЕНЕРИ - ПРОФЕСИОНАЛНИ СЕКРЕТАРКИ - ОФИС АСИСТЕНТИ - ЛИЧНИ АСИСТЕНТИ - ОФИС МЕНИДЖЪРИ - АДМИНИСТРАТИВНИ АСИСТЕНТИ - СЪТРУДНИЦИ - СРЕДЕН УПРАВЛЕНСКИ ПЕРСОНАЛ ДРУГИ УСЛУГИ: КАРИЕРНО КОНСУЛТИРАНЕ подходящо при освобождаване на хора с цел адаптацията им към новите условия на пазара на труда и възможността им за реализация, като част от корпоративната социална отговорност. Също така може да се ползва при задърждане на ключови служители с цел развитие на кариерата и елиминиране на възможностите за напускане или привличане от страна на конкуренцията. ОСВОБОЖДАВАНЕ НА ПЕРСОНАЛ Не е нужно, непременно една фирмада похарчи много пари, ако се наложи да съкращава персонал. сега по време на световната финансова криза на много предприятия се налага да освобождават качествени и добри служители. Самия процес е негативно натоварен и тежък за всички. Ето защо Ние можем да ви помогнем в планирането, организирането и осъществяването на този не лек процес. Начинът по, който ще освободите вашите служители е мерило за вашата корпоративна социална отговорност. Той ще покаже, дали в случай на растеж, ще можете отново да потърсите своитебивши служители. Кризата е трудно състояние, но тя е циклична и временна, много важно за една фирма е да мисли за след това за времето на икономически възход и разрастване, как ще намери нови или старите квалифицирани и обучени служители, за да може да ги наеме отново. Ето защо тук се нуждаете от нашата опитност и умения. ЛИЗИНГ НА ПЕРСОНАЛ Ние можем вместо вас да поемем администрирането на персонала, изплащане на възнаграждения и осигуровки, подаване на документи към НАП НОЙ и други държавни институции. УПРАВЛЕНСКО КОНСУЛТИРАНЕ ИЗГРАЖДАНЕ НА КОРПОРАТИВНИ СТАНДАРТИ И ПРАВИЛА ЗА ВЪТРЕШНИЯ РЕД Налагане на нови стандарти иорганизационни правила. Новите неща плашат и създават отпор на служителите, пораждат слухове и нагнетяват напрежение и стрес. Никоя организация няма нужда от това, ето защо с наша помощ можете да избегнете подобни неща. ПРОУЧВАНИЯ - За удовлетвореност и мотивация на персонала - Подпомагане и обучение на средните мениджъри при Оценка на персонала - Тим билдинги - Диагностика накорпоративната култура и организационни проблеми ИЗВЪРШВАНЕ НА ПРОМЯНА Съставяне на план за промяна Организиране на комитет за промяна Комуникиране на промяната Привличане и ангажиране на служителите към промяната Поставяне на срокове и афиширане на „желаното бъдеще” Справяне със слухове и напрежение Това е нашата нова обучителна зала КУРСОВЕ: дневни, съботно - неделни, ускорени, индивидуално почасово обучение и консултации КОМПЮТЪРНИ УМЕНИЯ ЗА РАБОТА В ОФИС - оформяне и съставяне на бизнес кореспонденция и документи в WORD създаване на бланки, брошури визитки Електронни дневници за деловодство Създаване на таблици и графики в EXCEL интернет и електронна поща работа с електронен органайзер, Складова програма, подпълване на първични счетоводни документи на компютър. БЕЗПЛАТНО!!! само за нашите курсисти програмата за електронно деловодство – ЕЛЕКРОННИ ДНЕВЦИ + ДИСК с разработена търговска кореспонденция на български и английски език, документи и формуляри по БДС и други помощни програми. ЕФЕКТИВНАТА ПРЕЗЕНТАЦИЯ - POWERPOINT ЗА ВСЕКИ- как да превърнен обикновената презентация във флаш или филм. АCCESS ЗА НАЧИНАЕЩИ - създаване на прости бази от данни за клиенти, служители, създаване на заявки и отчети. ПОДГОТОВКА ЗА ИНТЕРВЮ НА АНГЛИЙСКИ - МУЛТИМЕДИЙНА ПРОГРАМА ИНТЕРВЮ СЪС СТО ВЪПРОСА И ИЗБОР НА МЕНИДЖЪР ЗА ИНТЕРВЮТО ОТ РАЗЛИЧНА ОБЛАСТ И НАЦИОНАЛНОСТ. СЛЕД КАТО ТРЕНИРАТЕ И СЕ ПОДГОТВИТЕ НИЩО НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИТЕСНИ ИЛИ СМУТИ ПО ВРЕМЕ НА ИСТИНСКО ИНТЕРВЮ ЗА РАБОТА НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК. ИНТЕРВЮ ЗА РАБОТА КАК ДА ГО СПЕЧЕЛИМ? Как да се поготвим и да се представим добре на интервю за работа. Подготовка на документите, подходи за логично писане, как да превърнем недостатъците в свои предимства. Как да говорим, каква информация да даваме и как да представим себе си, за да спечелим желаната работа. ВОДЕНЕ НА ПРЕГОВОРИ Как да преговаряме успешно с подхода Печеля - Печелиш Как да разпознаем и обезоражим своите опоненти Как да формулираме ясно посланията си, за да ни разберат Как да разчетем езика на тялото и вградените послания Как да четем между редовете СЛЕДКРАЯ НА ВСЕКИ НАШ КУРС ВИЕ ЩЕ МОЖЕТЕ СВОБОДНО ДА: РАБОТИТЕ С КОМПЮТЪРНИТЕ ПРОГРАМИ, ЩЕ ИМАТЕ ПРАКТИЧЕСКИ ОПИТ В ПРАВЕНЕТО И СЪЗДАВАНЕТО НА ДОКУМЕНТИ, ТАБЛИЦИ, ГРАФИКИ, ПРЕЗЕНТАЦИИ, БАЗИ ДАННИ И ЩЕ БЪДЕТЕ ПОДГОТВЕНИ И КОНКУРЕНТНО СПОСОБНИ НА ПАЗАРА НА ТРУДА. Повече информация и пълната програма на курсовете можете да видите на www.an-mary.com. ДРУГИТЕ ЗА НАС Скъпа агенция Ан-Мари! Уважаеми г-жо Панева, г-жо Георгиева, г-жо Бъчварова Пиша Ви за да Ви кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ за професионализма, за отзивчивостта, за човечността ВИ! Според мен Вие сте най-добрата агенция за подбор и обучение на персонал Още при първата ми среща с Вас усетих топлото Ви отношение към клиентите, професионализма Ви, огромното желание да помогнете! Честно казано в онзи момент аз бях отчаяна. Беше ми писнало от многобройни интервюта и лошо отношение. Вие обаче у спяхте .'Успяхте да ми върнете вярата в бъдещето; вярата че ще намеря своя път; вярата че съм способна да допринеса за нещо на обществото. БЛАГО ДАРЯ ВИ! Благодаря Ви че Ви има! Благодаря Ви че правите хората щастливи! Горещо ще Ви препоръчам на мои познати и приятели! С огромно уважение и благодарност: Катина Георгиева В началото на миналото лято се записах в курса за секретарки на агенция Ан-Мари. Само седмица след завършването му бях на интервю и започнах работа. Това ми помогна да повярвам в собствените си възможности и сили и да намеря приложение на образованието си. Благодаря за самочувствието, което ми дадохте. Нели Това, което мога да кажа е, че съм изключително доволна от работата, която с ваша помощ започнах и съм ви много благодарна за коректността, търпението и добронамереността. Пожелавам ви много успехи и щастие. Милка Аз съм една от многото жени преминали курса на обучение в агенцията и след това постъпили на работа с посредничеството й Хареса ми фактът, че освен с обучението те се наемат и да осигурят работа, която внимателно подбират, съобразявайки се с възможностите и характера на момичетата, както се уверих впоследствие. Мила „УниКредит Лизинг" АД е водеща компания на лизинговия пазар в България и е формирана при интеграцията на лизинговите дружества, членове на УниКредит Груп в България - „УниКредит Лизинг България" и „Ейч Ви Би Хеброс Лизинг". По време на съвместната ни работа екипът на "Ан-Мари' прояви висок професионализъм, желание за сътрудничество и компанията ни ги припоръчва като надежден и дългосрочен партньор при подбор на офис служители. Началник отдел Човешки ресурси - В. Томова With the following letter I would like to certify that I have been working successfully with Elica Paneva and the Recruitment Company that she represents - Agency An - Mary - for more than a yeai now. ROCA BULGARIA is a subsidiary of the world leader in Sanitaryware production - ROCA Group. We have our factory in Kaspichan (a town close to Varna). Our administration offices are both in Kaspichan and in Sofia. For us - ROCA BULGARIA and ROCA Group - the employees are our first and most valuable asset; employees make the difference. Earlier than we expected, we had a better position. And our Administrative Assistant was the perfect person to take the challenge. So, she took it and now in less than 6 months the lady has been promoted to the position of Customer Service Coordinator in ROCA BULGARIA. I am really glad that we continue working with Elica and her team. And I am sure we will have such successful placements in the future. Human Resources Manager ROCA BULGARIA AD - Yura Draganova - Vladimirova 03.2006 г. бе проведено обучение на административните сътрудници в повереното ми учреждение от фирма АН-МАРИ. Програмата на обучението беше внимателно и професионално подбрана. Включените модули дават изключително практическа насоченост на знанията и уменията на сътрудниците. Държавна Агенция за Информационни Технологии и Съобщения

Агенция АН МАРИ - отрасли:


Услуги, Подбор на Персонал,

Мнения за Агенция АН МАРИ


The company has no review.

Напиши мнение за Агенция АН МАРИ


Поставете отметката.
Съгласен съм | Условия за писане на мнения

Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.

Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.

Последни новини


Как да изберем между бетонна настилка и плочки?

Виж още..

Здравко Биков: Индустриални суровини“ играе водеща роля в трансформацията на България към по-чиста икономика

Виж още..

Тематични вечери у дома - идеи, които ще впечатлят всеки гост

Виж още..