ИНЛАЙН е контактен център, започнал дейността си през 2002 г. и осъществил успешно над 60 проекта, включващи поддръжка на информационни и рекламни кампании, провеждане на телемаркетингови проекти и консултантски услуги.
ИНЛАЙН е контактен център, започнал дейността си през 2002 г. и осъществил успешно над 60 проекта, включващи поддръжка на информационни и рекламни кампании, провеждане на телемаркетингови проекти и консултантски услуги. Центърът е специализиран в управлението на контакти с клиенти, директни продажби и интегриране на телефонни центрове.
Компанията е основана от Мидас Холдингс енд Ентърпрайзес като вътрешен център за поддържане дейността на групата, целяща да достави висококачествени и иновационни телекомуникационни услуги в България и Източна Европа.
Разпознавайки възможностите на българския пазар, инвеститорите събират екип от професионалисти за изграждане на ефективни телекомуникационни мрежи, развиване на програми за лоялни клиенти и доставяне на съвременни информационни и маркетингови услуги.
През 2003 г. Инлайн започва да обслужва външни компании и се превръща в аутсорсинг телефонен център. Оттогава компанията предлага широка гама телемаркетингови услуги на български и международни компании, гъвкави решения за изграждане на вътрешни телефонни центрове, консултация и поддръжка на отдели за връзка с клиенти.
Услуги:
- Аутсорсинг на телемаркетингови и логистични услуги
- Консултация и интеграция на вътрешни контактни центрове
- Поддръжка на дейността и развитие на кол центрове
- Смесени решения (частичен или тестови аутсорсинг преди интегриране на вътрешен център)
Изборът на решение зависи от нужния капацитет, планирания бюджет, изискванията и спецификата на дейността, структурата и услугите на компанията.
Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.
Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.
Инлайн ООД, София, Платинум Бизнес Център, ул. Бачо Киро № 28, 02/ 960 38 03, : 960 38 00
Изпрати запитване до Инлайн ООД
Полетата означени с * са задължителни!
Скъпи клиенти и гости на BUSINESS.bg, моля изпращайте запитвания под формата на електронни писма до фирма Инлайн ООД само и във връзка с услугите или продуктите, предлагани от Инлайн ООД.
Изпратени от Вас рекламни или други съобщения относно предлагани от Вас или трето лице стоки или услуги до Инлайн ООД ще се считат за непоискани търговски съобщения. Изпращането на такива съобщения е забранено от закона и представлява нарушение на българското законодателство както и на Условията за ползване на BUSINESS.bg.