„Хлебозаводи Корн“ са един от водещите индустриални хлебопроизводители в България. Основна цел на мениджърския екип е непрекъснато да се стреми да реагира на пазарните промени , както ида отговаря на изискванията на потребителите. Това се осъществява,
„Хлебозаводи Корн“ са един от водещите индустриални хлебопроизводители в България. Основна цел на мениджърския екип е непрекъснато да се стреми да реагира на пазарните промени , както ида отговаря на изискванията на потребителите. Това се осъществява, като сеинвестира в развитието на технологичните процеси,разработването и въвеждането на нови продукти. За тази цел производственият процес е преструктуриран в трите хлебозавода, както следва: хлебозаводът в Шумен специализира в производството на традиционен хляб, във Варна – на специални хлебни изделия, а в Горна Оряховица – преди всичко в производството на тостерни хлябове. Маркетинговата стратегия на "Хлебозаводи Корн” е разработена с отчитанеспецификите на пазара на хляб в България и тенденциите в потребителските вкусове. Тя е насочена както към удовлетворяваненуждите на традиционния потребител на хляб, чрез предлагане на пакетиран цял и нарязан такъв, така и на удовлетворяване на по – взискателните потребители , чрез производството на специални хлебни изделия, прясно изпечени в търговските обекти. В момента фирмата преструктурира продуктовия си портфейл, обединявайки произвежданите от нея полуфабрикати, предназначени за прясно изпичане в продуктова линия “Лекорния”, традиционния хляб (цял и нарязан) – в продуктова линия “Корн”,тостерния хляб – в продуктова линия “Сити Корн”. Пакетираните земели, към които има все по- голям интерес от страна на потребителите, сформират продуктова линия “DOLCE”. Тази линиявключва пшенични земели, пшенични земели със сусам, пшенично-ръжени земели и царевични земели, пакетирани на автоматична линия в цветни опаковки по 6 земела. След броени дни на пазара ще бъде въведена продуктовата линия “Сити Корн” -това са тостерните хлябове. Въвеждането на тази линия е в национален мащаб, като рекламната кампания обхваща телевизия, радио, билбордове и разнообразни промоционални дейности, включително в точките на продажба.
Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.
Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.
Агрия Груп Холдинг, Варна, ул. Атанас Москов No.29, 052/ 55 40 00
Изпрати запитване до Агрия Груп Холдинг
Полетата означени с * са задължителни!
Скъпи клиенти и гости на BUSINESS.bg, моля изпращайте запитвания под формата на електронни писма до фирма Агрия Груп Холдинг само и във връзка с услугите или продуктите, предлагани от Агрия Груп Холдинг.
Изпратени от Вас рекламни или други съобщения относно предлагани от Вас или трето лице стоки или услуги до Агрия Груп Холдинг ще се считат за непоискани търговски съобщения. Изпращането на такива съобщения е забранено от закона и представлява нарушение на българското законодателство както и на Условията за ползване на BUSINESS.bg.
Съобщи за неточност в информацията за: Агрия Груп Холдинг