Последни новини


Как да изберем между бетонна настилка и плочки?

Виж още..

Здравко Биков: Индустриални суровини“ играе водеща роля в трансформацията на България към по-чиста икономика

Виж още..

Тематични вечери у дома - идеи, които ще впечатлят всеки гост

Виж още..

Електро Термал  itemprop=

Електро Термал

Устройството осъществява мониторинг и известяване до сервизната организация за настъпили аварийни събития в обслужвания асансьор и установява гласова връзка между блокиран в асансьора пътник и обслужващия сервиз. Комуникацията със сервизната организация се осъществява чрез GSM модул,
Устройството осъществява мониторинг и известяване до сервизната организация за настъпили аварийни събития в обслужвания асансьор и установява гласова връзка между блокиран в асансьора пътник и обслужващия сервиз. Комуникацията със сервизната организация се осъществява чрез GSM модул, вграден в устройството. Предвидено е за инсталация в пътнически и пътническо-товарни асансьори

Електро Термал - отрасли:


Асансьори,

Мнения за Електро Термал


Относно: Асансьорно устройство за двустранна връзка LiftGuard

Публикувано от: , на: 2014-03-26 13:02:09
Проучихме внимателно пазара за такъв вид устройствата, необходими по новата наредба за асансьорите. Това е най – доброто: цена, цена на монтирането, качество. Ще работим с LiftGuard

Относно: Асансьорно разговорно устройство LG-101-S

Публикувано от: , на: 2014-03-25 09:12:20
Много сме доволни! Шестица!

Относно: LG-101-S

Публикувано от: , на: 2014-03-21 09:28:16
Пробвахме няколко преди LG-101-S. Най – доброто то, най – после нещо да върши работа. Браво!

Относно: Асансьор устройство двустранна връзка

Публикувано от: , на: 2014-03-18 13:52:02
Много е бързо и лесно за инсталиране, 30 минути са достатъчни

Относно: Асансьорно GSM устройство LG-101-S

Публикувано от: , на: 2014-03-18 09:00:58
LG-101-S работи перфектно, с поне 7 – 8 различни асансьорни уредби, с които имаме инсталации. Цената е много добра.

Напиши мнение за Електро Термал


Поставете отметката.
Съгласен съм | Условия за писане на мнения

Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.

Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.

Последни новини


Как да изберем между бетонна настилка и плочки?

Виж още..

Здравко Биков: Индустриални суровини“ играе водеща роля в трансформацията на България към по-чиста икономика

Виж още..

Тематични вечери у дома - идеи, които ще впечатлят всеки гост

Виж още..