Airlia е новата марка на фирма Мега Системс, която работи в областта на ароматизацията
от 1992 г. Airlia представлява пример за гръцката промишленост, благодарение на опита, който е получила през всичките тези години, но и на този, който е извлякла от силни стратегически съюзи с най
Airlia Bulgaria
Рекламната ароматизация представлява
иноваторска идея („new black”) в сферата на рекламата. Обонянието, сетивото
с най-директна връзка с центъра на емоциите и спомените, е вече средството
за оформянето на уникални преживявания.
Airlia
е новата марка на фирма Мега Системс, която се активизира в областта на ароматизацията
от 1992 г.
Едно вълнуващо създание
Съблазняващо и очарователно
Вълшебен дъх в брандинга
Airlia е тук за да превърне вашата марка в ароматни ноти, да подчертае личността
й, да планира едно емоционално пътешествие, което ще се запечата дълбоко в мислите
на потребителите ви
След като завзе водеща позиция на пазара, цел на фирма „Мега Системс” е да се
установи като специалист в областта на маркетинга с аромати (scent marketing) в
цяла Европа. Днес фирмата представлява пример за гръцката промишленост, благодарение
на опита, който е получила през всичките тези години, но и на този, който е извлякла
от силни стратегически съюзи с най-известните доставчици на световния пазар. Основавайки
се на научните изследвания, се утвърждава постепенно на международно ниво в областта
на развитието на оригинални продукти и решения, за съвременните марки и помещенията,
в които живеят, работят и консумират хората.
Ароматно изживяване
Съвременният брандинг налага комплексната употреба и на 5-те сетива,
за да може марката да бъде различена и да постигне една емоционална връзка
с клиента. Цел на фирмите днес е да предизвикат тези емоционални реакции,
които ще отъждествяват клиента с марката, ще го пленят и ще го превърнат
във фен.
Обонянието, поради директната си връзка с центъра за създаване на емоции
и спомени в мозъка, представлява изключителен инструмент за подобряване
на „момента на истина” за марките.
Бързи факти:
70% от покупките се решават вътре в магазина.
Рекламистите имат 2,5 секунди на разположение за да изпратят съобщението
си на потребителя.
Ароматът може да подейства на избора между два продукта
Обонянието е най-силното сетиво, що се отнася до образуването на
спомени , емоции и определянето на покупателното решение.
Сензорният брандинг се основава на 4 основни
цели:
Едно емоционално обвързване между потребителя и марката.
Подобрената връзка между очакваното и реалността.
Подсилване на марката, така, че да може да подкрепи бъдещи разширения
(product extensions).
Бързо и лесно разпознаване.
Изборът на подходящ аромат и особено на характерните аромати (signature
scents), при употреба на сетивата може да създаде тази емоционална връзка
между потребителя и продуктите,.
Аромати
Sensitive
Сладко и нежно настроение, позитивни и положителни аромати на пролетни
цветя. Съобщения, които веднага се приемат от жени. Атмосфера подходяща
на помещения, които изискват спокойни, топли и носталгични емоции.
Alluring
Напрежение и привлекателност. Аромат на жена, която не минава незабележима,
а със силна личност, динамичност и сигурност. От първия момент съобщението
е ясно: помещението е пълно със страст, ентусиазъм и вълшебна сигурност
за успех!
Mysterious
Елементи на огъня, на вътрешност и тайнственост, навсякъде предизвикателство
за мисълта и чувствата. Ароматът завзема настроението, съблазнява мисълта
в едно емоционално пътешествие. Идеален аромат за помещения със строг
интериорен дизайн или дълбоки тъмни цветове.
Elegant
Диакритичен, нежен, с мнение и личност. Не крещи, а просто шепне,
но въпреки това предава ясно съобщението си. Подходящ за места със стил,
където важи мотото "less is more".
Classy
„Малката черна рокля” на помещенията: винаги шик и диахроничен, но
и винаги в крак с модата. Аромати – стилни еликсири като знак за елегантност,
които остават ненадминати.
Creative
Игриво настроение, напрежение и любопитност. Елементи на въздуха,
който никога не остава неподвижен. Специални помещения с много лица.
Аромати, които възбуждат, с които пътуваш и предизвикват действие.
Avant Garde
Енергия и динамичност , жизненост и общителност. Помещения общителни
и гостоприемни, които се променят и никога не остават еднакви, но и
никога не губят положителния си полъх.
Realistic
Реалността, но с един тон по-силна. „Подсилени” преживявания, които
стават неотразими. Обонянието „вкусва” и се наслаждава на чийзкейк,
пържен сладолед, топъл мед ...…
Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.
Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.
Airlia Bulgaria, София, области София и Перник, Бул.Черни връх 73, 02/ 868 31 02 , 0888 211 335
Изпрати запитване до Airlia Bulgaria
Полетата означени с * са задължителни!
Скъпи клиенти и гости на BUSINESS.bg, моля изпращайте запитвания под формата на електронни писма до фирма Airlia Bulgaria само и във връзка с услугите или продуктите, предлагани от Airlia Bulgaria.
Изпратени от Вас рекламни или други съобщения относно предлагани от Вас или трето лице стоки или услуги до Airlia Bulgaria ще се считат за непоискани търговски съобщения. Изпращането на такива съобщения е забранено от закона и представлява нарушение на българското законодателство както и на Условията за ползване на BUSINESS.bg.
Съобщи за неточност в информацията за: Airlia Bulgaria