Автогазцентър-София се занимава с внос, продажба, монтаж и обучение на монтажници на автогазово оборудване за бензинови и дизелови мотори. Автогазцентър-София е директен вносител на марките LOGO SMART, Q-POWER, EUROPEGAS, ELPIGAZ, DT GasSystem.
Автогазцентър-София
Автогазцентър-София се занимава с внос, продажба, монтаж и обучение на монтажници на автогазово оборудване за бензинови и дизелови мотори.
Автогазцентър-София е директен вносител на марките LOGO SMART, Q-POWER, EUROPEGAS, ELPIGAZ, DT GasSystem
Предлага нестандартни решения за конвертиране на дизелови мотори за работаа на пропан-бутан и метан.
ПРИНЦИП НА РАБОТА
В основата на работата е принципът за използване на наличния сигнал за управление на работата на всеки бензинов инжектор и съответстващият на обработката от газовия процесор на сигнала на бензиновия процесор за управление на работата на газовите инжектори, като подаването на газовото гориво се осъществява в смукателния колектор, в непосредствена близост до месторазположението на бензиновите инжектори.
Предимството на този метод е в това, че се запазват всички условия за работа на двигателя, предвидени от автопроизводителя.
Автоматично се запазва начинът на подаване на горивото (едновременно впръскване, двоично впръскване или всяко друго, използвано в наличния бензинов алгоритъм), не се изисква изключване или управление на наличните сензори, защото и при работа на газ те работят в наличния режим.
При тази схема на подаване на газ смукателният колектор е пълен с въздух, а не с газовъздушна смес, както при обикновеното редукторно екипиране, вследствие на което т.н. (детонации) в смукателния колектор при неизправности на системата на запалване и нарушение на състава на работната смес са изключени.
Това позволявя монтаж на газовата уредба на автомобили с пластмасови смукателни колектори. При това динамичните характеристики и икономичноста на работа са много по-добри в сравнение с традиционните редукторни газови системи.
ПРЕИМУЩЕСТВА
Простота на монтажа. Системата не изисква включване на допълнителни датчици или използване на вградените датчици на автомобила.
Простота на настройката. За натройка са достатъчни обикновените прибори, използвани при монтаж на традиционните редукторни газови системи. Отсъства необходимоста от специализиран квалифициран персонал.
Универсалност. Възможно приложение на всички съвременни автомобили, снабдени с многоточково впръскване на бензина.
Най-добро съотношение ЦЕНА/КАЧЕСТВО. Високата скорост на газовите инжектори позволява да се достигне пълна функционалност на автомобила във всички заводски режими, и да употребим по-прост блок за управление.
Удобство в експлоатацията и ремонта. Системата автоматично се превключва на газ при достигане на необходимата температура, като при прехода на газово гориво предварително се осъществява автоматично подгряване на газовите инжектори. Има вграден брояч на отработените цикли. В случай на запушване на газов инжектор при използване на нефилтриран газ, има възможност той да бъде разглобен и промит от неспециализиран персонал, без влошаване на характеристиките на системата. За предварително филтриране на газовото гориво се използва филтър на 7 мк.
ГАЗОДИЗЕЛ ! КАКВО Е ТОВА?
Автомобили с жълти триъгълни лепенки с възклицателен знак и надпис „ГАЗ”, отдавна не привличат внимание, както и бутилките монтирани в конструкцията на камионите и в багажниците на леките автомобили, също вече е нещо нормално. Всичко това нагледно показва ръста на пазарното ниво на газобалонното оборудване /ГБО/. С излизането на пазара на газови системи от 4-то поколение, газифицирането на нови и скъпи модели автомобили вече не е проблем и страха от така наречените „гърмежи” във входящите колектори го няма. Монтажниците на такива системи също престанаха да се впечатляват от многочислените случаи и факта, че ГБО е монтирано на скъпо струващи автомобили включително и нови, които са снети от гаранция.
До не отдавна, докато дизеловото гориво не започна стремително да повишава себестойността си и да догонва по цена 95-окт. бензин, за монтаж на ГБО на дизелови двигатели почти никой не се е замислял. Битува мнение, че е невъзможно използването на газ в дизелите, но и колкото да е удивително, по въпроса за използването на газово гориво за дизелови мотори никой дълбоко не се е занимавал.
ИМА НЯКОЛКО НАЧИНА ДА ПРИСПОСОБИМ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ за работа с газ.
Като един от вариантите е да премахнем съществуващата горивна система от дизеловия двигател, вместо дюзите да поставим запалителни свещи, да де форсираме мотора и да монтираме ГБО, като на бензинов двигател. В такъв случай ни остава да намалим степента на компресия, тъй като при дизеловия двигател тя е много висока. В резултат ние ще получим двигател работещ на газ. По такъв начин преработката на дизелов двигател за работа на газ е крайно скъпа и сложна. Перспективата за производство на изключително работещи на газ двигатели е още неясна и ако в даден момент по време на експлоатация газта свърши, изхода е само един: буксир до газостанция.
Друг вариант е ГАЗОДИЗЕЛ.
Самата идея се състои във възможността, автомобилът да може да работи както на дизелово гориво, така и в режим газодизел. При това не е необходимо сериозно вмешателство в конструкцията на двигателя. Този вариант - прилагане на ГБО на дизелов двигател, позволява на практика да се преоборудва всеки дизелов мотор. В този случай се налага вмешателство само в горивната система на мотора, контролирайки и балансирайки количеството на газта и дизеловото гориво. Принципът на действие е да се дозира една част дизелово гориво, 20%-30% което да се запали и останалата част от 70%-80% гориво да се прибави под формата на газ вместо дизел.
Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.
Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.
Скъпи клиенти и гости на BUSINESS.bg, моля изпращайте запитвания под формата на електронни писма до фирма Aвтогазцентър-София ЕООД само и във връзка с услугите или продуктите, предлагани от Aвтогазцентър-София ЕООД.
Изпратени от Вас рекламни или други съобщения относно предлагани от Вас или трето лице стоки или услуги до Aвтогазцентър-София ЕООД ще се считат за непоискани търговски съобщения. Изпращането на такива съобщения е забранено от закона и представлява нарушение на българското законодателство както и на Условията за ползване на BUSINESS.bg.
Съобщи за неточност в информацията за: Aвтогазцентър-София ЕООД