ВИРТУАЛЕН ОФИС
- За дружества,които се нуждаят от офис-адрес за кореспонденция с НАП и други институции.
- За дружества, които нямат възможност за наемане на офис, но имат нужда от адрес за кореспонденция с институциите.
ВИРТУАЛЕН ОФИС
Осигуряване и организиране на Ваш офис без да наемате помещение и назначавате персонал.
Виртуалният офис е предназначен за следното:
- За дружества,които се нуждаят от офис-адрес за кореспонденция с НАП и други институции.
- За дружества, които нямат възможност за наемане на офис, но имат нужда от адрес за кореспонденция с институциите.
- За дружества, които се нуждаят от данъчен адрес в гр. София.
- За дружества с бизнес, чието естество няма нужда от поддържане на офис.
Виртуалният офис включва осигуряване на адрес за кореспонденция с НАП - получаване на кореспонденция и препращането и по предназначение. Вие можете да го използвате във всички ваши документи: бланки, визитки, формуляри, флаери, при кореспонденция с ваши клиенти и контрагенти. Вие получавате и телефонен номер, и оператор, който отговаря на всички позвънявания по поискания от Вас начин.
Ние осъществяваме и приемане на държавни служители, и отговаряме на обаждания от различните институции с възможност за персонален телефонен номер на дружеството.
Всички съвременни икономисти отдавна признават, че виртуалният офис може да бъде наречен най-изгодно и ефективно аутсорсингово решение. Тази популярност се основава на това, че услугата почти изцяло съвпада с възможностите на служители в реален офис, а обслужването е по-добро от собствено такова. Не трябва да се забравя, че Вие спестявате от разходите за наем на помещение, заплати за квалифициран персонал, оборудване, интернет, организация на работния процес и т.н.
Да имате виртуален офис е удобно и за получаване на кореспонденция от данъчната или друга държавна структура. От една страна Вие не губите кореспонденцията, заради което можете да имате проблеми, а от друга страна, вие сте избавени от "неочаквани" посещения.
Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.
Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.
Офис Консулт АД ООД, София, ж.к. Лозенец, ул. Славище 13, партер, 02/ 471 05 48
Изпрати запитване до Офис Консулт АД ООД
Полетата означени с * са задължителни!
Скъпи клиенти и гости на BUSINESS.bg, моля изпращайте запитвания под формата на електронни писма до фирма Офис Консулт АД ООД само и във връзка с услугите или продуктите, предлагани от Офис Консулт АД ООД.
Изпратени от Вас рекламни или други съобщения относно предлагани от Вас или трето лице стоки или услуги до Офис Консулт АД ООД ще се считат за непоискани търговски съобщения. Изпращането на такива съобщения е забранено от закона и представлява нарушение на българското законодателство както и на Условията за ползване на BUSINESS.bg.
Съобщи за неточност в информацията за: Офис Консулт АД ООД