За нас:
Ние от ИНБАЛАНС, осъзнавайки, че за устойчивото развитие на всеки бизнес е нужна качествена бизнес услуга и че в настоящото динамично време , чистото – стандартно счетоводно обслужване на компаниите е недостатъчно за бизнеса. Затова ние от ИНБАЛАНС предлагаме на нашите клиенти всеобхватна услуга под един покрив, затова счетоводството е само една част от услугата която клиентите ни получават. Ние знаем че за клиентите е удобно да получат „под един покрив“: коректно счетоводно обслужване, ежемесечни доклади по дейността, консултации, данъчно планиране, данъчна защита, юридически услуги и кредитни консултации, защото така пестят време. Този „един покрив“ ние наричаме партньор. Парньор на когото могат да поверят административните си задължения и бизнес планиране. Нашата мисия е ИНБАЛАНС да бъде довереният партньор в бизнеса. Нас ни е грижа за бизнеса на нашите клиенти!
Услуги:
Абонаментно счетоводно обслужване:
Ние работим, както с Български компании, така и с чуждестранни със място на стопанска дейност в България. При сключване на договор за абонаментно счетоводно обслужване, с цел да облекчим Вашето ежедневие и да Ви позволим да се концентрирате изцяло върху работата си, без да разпилявате енергията си за обработка на документи, ние ще Ви предложим професионалните си счетоводни услуги:
текущо счетоводство;
аналитично или синтетично;
изготвяне и подаване на дневници по Закона за ДДС;
работни заплати; одиторски услуги;
счетоводни, данъчни и трудово-осигурителни консултации;
представителство пред НАП, НОИ и др. държавни институции;
годишно счетоводно приключване, съставяне на годишни финансови отчети и годишни данъчни декларации;
подаване на годишни данъчни декларации;
публикуване на годишни финансови отчети;
административни услуги;
Изготвяне нa тримесечни и годишни отчети за Българската народна банка;
Изготвяне нa месечни, тримесечни и годишни отчети за Националния статистически институт;
Годишно приключване:
Годишното приключване е процес при който се обобщава информацията от дейността на фирмата през финансовата година. За нашите клиенти то е включено в договора и цената. Но го предлагаме и за фирми които нямат ежемесечно счетоводно обслужване. Какво включва то:
преглед на фирмената документацията.
препоръки относно издаването и съхраняването на първичните счетоводни документи и счетоводните регистри, ако е необходимо.
сортираме, класифициране и обработка на цялата счетоводна информация за финансовата година.
изготвяне и подаване на годишни финансови отчети
изготвяне на консолидирани отчети
изготвяне и подаване на годишната данъчна декларация. За фирми дейност през календарната година е специален формуляр.
изготвяне и подаване на декларацията към НСИ.
консултации по планиране на данъчните разходи за следващата финансова година.
Крайният резултат е че са спазени всички нормативно изискуеми задължения и срокове и клиента няма да понесе санкции и същевременно е планирал със специалисти предстоящата финансова година.
Еднократни услуги:
Чрез нашите експерти и специалисти предлагаме еднократни счетоводни услуги за юридически и физически лица. Какви са те?
Изготвяне на годишни данъчни декларации на физически лица които са задължени да подават такива. На база предоставените документи изготвяме и подаваме ГДД а за изчисленият данък подготвяме платежно нареждане или вносна бележка, за внасяне в бюджета.
Консултации по данъчни и осигурителни въпроси и казуси. За работодатели които имат трудов спор с работници; За работници които смятат, че правата им са нарушени – имат нужда от специализирана консултация. Могат да се възползват от устна консултация на място в нашите офиси (след предварителна уговорка) или да предложим писмена консултация по зададен конкретен казус.
Подготовка на документи и отчети за кандидатстване пред банкови или други финансови институции. При кандидатстване за кредит Банките изискват представянето на отчети и финансови показатели на вашето дружество, обикновено по предварително зададени от нея параметри и формуляри.
Изготвяне на анализи и данъчно планиране за инвестиционни намерения на физически и юридически лица, местни или чуждестранни.
Одитиране:
Независимият финансов одит се извършва съгласно изискванията на Международните одиторски стандарти и дава оценка за достоверността на отчета. Процесът на одитиране се осъществява чрез тестови проверки на счетоводната и финансовата документацията през цялата година, като целта е да се оцени адекватността на текущото счетоводство за отразяване на стопанските операции, влияещи върху имущественото и финансовото състояние на предприятието, респективно достоверното им представяне в годишния финансов отчет.
Независим одит и други ангажименти за изразяване на сигурност по отношение на финансови отчети и информация;
Одит на отчети по проекти, финансирани по програми на Европейския съюз;
Одит за банки или други кредитори;
Одит със специални цели (на определени обекти, отчети, контролни и счетоводни системи, на условия по договори);
Ограничен преглед на финансови отчети;
Проверки по договорени процедури на отчети и доклади по различни проекти, финансирани със специални средства;
Проверки във връзка с преобразуване на търговски дружества по реда глава XVI от Търговския закон ;
Тематични проверки на обекти по преценка на ръководството/собствениците.
Правни услуги:
Ние работим с висококвалифициран екип от юристи за да задоволим нуждите на нашите клиенти от професионална правна помощ. Ние притежаваме огромен опит в търговското и данъчно право.
Преди регистрация е важно да се съобразят редица особености и проблеми, от данъчна и юридическа гледна точка относно правната форма на фирмата – ЕТ, ООД, ЕООД, АД или ДЗЗД и дружествения договор, тъй като именно той се явява проблемен при бъдещи спорове. Това би спестило много проблеми, време и пари в един бъдещ етап от развитието на фирмите. Тези и други проблеми, определят процесът по регистрация на фирми като съществен, което поражда необходимост от професионален подход и висока степен на компетентност на лицата, които правят фактическата регистрация на фирми.
Осъществяваме също така промени в регистрацията на съществуващи фирми, като:
Промяна на наименованието;
Промяна на адреса на управление и на седалището;
прехвърляне на дялове;
увеличаване или намаляване на капитала;
приемане на нови съдружници
регистрация на чуждестранни компании с място на стопанска дейност в страната.
www.inb-bs.com
Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.
Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.
Скъпи клиенти и гости на BUSINESS.bg, моля изпращайте запитвания под формата на електронни писма до фирма ИНБАЛАНС Бургас само и във връзка с услугите или продуктите, предлагани от ИНБАЛАНС Бургас.
Изпратени от Вас рекламни или други съобщения относно предлагани от Вас или трето лице стоки или услуги до ИНБАЛАНС Бургас ще се считат за непоискани търговски съобщения. Изпращането на такива съобщения е забранено от закона и представлява нарушение на българското законодателство както и на Условията за ползване на BUSINESS.bg.
Съобщи за неточност в информацията за: ИНБАЛАНС Бургас