Счетоводна кантора Актив Плюс предлага счетоводни и ТРЗ услуги които могат да ви осигурят всичко от което фирмата Ви се нуждае за да работи в съответствие с данъчното и осигурително законодателство.
Нашата мисия е да ви предложим счетоводни решения, които гарантират счетоводна защита на Вашия бизнес. Ние анализираме и разглеждаме всеки един казус с особено внимание с цел оптимизиране на данъчното облагане.
Наш приоритет е водене на открит и честен диалог с клиентите. Отговорно подхождаме към избор на варианти за сътрудничество, прилагайки гъвкав подход в зависимост от индивидуалните нужди и потребности на всеки клиент без значение на броя документи.
Комплексно счетоводно обслужване на фирми, дружества, свободни професии и физически лица. Годишно счетоводно приключване и подаване на годишни данъчни декларации. Индивидуален подход, съобразен със спецификите и дейността.
Нашата мисия е да предложим на нашите партньори счетоводни решения, които гарантират счетоводна защита на техния бизнес. Ние анализираме и разглеждаме всеки един казус с особено внимание с цел оптимизиране на данъчното облагане.
Нашата философия е водене на открит и честен диалог с клиентите. Отговорно подхождаме към избор на варианти за сътрудничество, прилагайки гъвкав подход в зависимост от индивидуалните нужди и потребности на всеки клиент без значение на броя документи.
Нашите бизнес принципи са:
Кантората работи успешно с фирми, физически лица и свободни професии от различни градове, извършващи разнородни икономически дейности като:
Откриването на фирма отнема 2-3 работни дни, а минималната сума необходима за основен капитал на дружеството е 2 лв.
Ние от Счетоводна кантора Актив Плюс ще регистрираме вашата фирма независимо от кой град сте. Може да получите услугата както на място в офиса ни във гр. Варна, така и онлайн.
Счетоводна кантора Актив Плюс предлага пълно абонаментно счетоводно обслужване за дружества от малкия и среден бизнес, свободни професии и физически лица. За нас няма значение дали клиента ни има 2, 20, 200 или 2000 документа – всеки един е еднакво важен и всеки един документ, операция се анализира и осчетоводява с внимание и прецизност. При съвместна работа с нас можете да разчитате на индивидуален подход от наша страна, съобразен с дейността на дружеството ви, вашите желания и изисквания, както и целите на компанията ви.
За целта се сключва договор за абонаментно счетоводно обслужване на база ориентировъчен документооборот, като в договорената цена е включено годишно счетоводно и данъчно приключване, подаване на отчети и декларации в НАП, НСИ, АВ-ТР, ДИ по Т. Също така на всяко тримесечие получавате данни по основните пера каса, приходи, разходи, печалба.
Дистанционното счетоводно обслужване е сравнително нова и иновативна услуга свързана със счетоводните услуги. Начина по който става прехвърлянето на цялата документация необходима за воденето на пълна и коректна отчетност става чрез трансфер по електронен път.
За да ни предоставите необходимите документи трябва да ни ги сканирате или снимате и изпратите по имейл / viber, или да ги изпратите до наш офис чрез куриер.
Това е едно от основните предимства на този вид счетоводство – бърза комуникация, пестяща време и средства, които иначе биха били нужни за доставянето на всеки един документ или посещение в кантората.
Изготвянето на документи свързани с администрирането на персонала и свързаните с него изплащания на осигуровки, данъци и заплати е ключов процес от дейността на предприятията. Ние от Счетоводна кантора Актив Плюс можем да обработим, подготвим и подадем всички необходими документи свързани с трудови – правните отношения.
ТРЗ и личен състав (Пейрол услуги)Годишното счетоводно приключване има за цел да определи финансовия резултат за отчетната година и е неразделна част с текущото счетоводно отчитане осчетоводявано през годината.
От тази услуга се възползат клиенти на кантората, с които започваме да работим в началото на календарната година и желаят предходната година да приключим ние, или такива клиенти, които нямат сключен договор за абонаментно счетоводно обслужване с нас.
Еднократни счетоводни услугиСчетоводна Кантора Актив Плюс предлага еднократни Счетоводни услуги както за физически лица, така и за юридически лица - фирми.
Счетоводна кантора Актив Плюс предлага абонаментно счетоводно обслужване на дружества и търговци.
Чрез абонамент фирмата ви ще получи ежемесечно достъп до услуги срещу заплащане на определена месечна такса, която се определя в зависимост от предмета на дейност, ориентировъчен брой документооборот, брой банкови сметки, наличие на пос терминал, внос, износ, ДДС регистрация, брой наети лица и др.