Fire Consult е счетоводна къща, която е създадена да помага на малкия, средния и големия бизнес, като анализира слабите и уязвими страни от дейността му. Нашата цел е освен да водим пълна отчетност на вашата фирма и да спомагаме за развитието и. Нещата, на които залагаме са бързо и своевременно реагиране на създал се казус от ваша страна, в сферата на вашия бизнес. Индивидуалното отношение към всеки е гарантирано, което допринася за вашето спокойствие, че винаги сме на разположение за отговор и консултация на породили се въпроси от ваша страна.
Доверието, което градим в клиентите си се постига с много труд и усилия пораждани от различни казуси и ситуации във времето, с които ние се доказваме, че може да се справим. Успехът идва от коректността Ви към нас и професионализма ни към Вас. За нас е важно да има пълна прозрачност в отношенията ни, както и комуникацията да бъде навременна, за да може работния процес да се осъществява лесно и да постигаме целите си безпроблемно. Когато хората са отворени и готови да споделят бизнес идеите си, за нас е лесно да начертаем пътя, по който те трябва да минат до осъществяването на крайната цел. А на вече доказалите се бихме оптимизирали не само финансовите разходи, а и физическите усилия, които полагат за поддържането на бизнеса си.
Ние сме
Амбициран и млад колектив, който е готов да помогне на Вашия бизнес да се справи с бързо променящи се икономически условия.
Гарантираме ви
Конфиденциалност, сигурност и професионализъм, съпътствани от индивидуално отношение към всеки един клиент!
Предлагаме
Пълно и комплексно счетоводно обслужване, заедно с адекватно решаване на ежедневни казуси под формата на данъчни консултации.
Всеки един бизнес се нуждае от комплексно счетоводно обслужване, за да се илюстрира
картината на финансовото му състояние качествено и цялостно.
Ние сме организирали работата си до най-дребния детайл, така че Вашите потребности спрямо фирмата Ви да бъдат задоволени.
Предлагаме пълен набор от услуги, които включват:
Работната ръка е един от най-важните елементи на функциониращия бизнес. Подборът на персонал трябва да е прецизен, за да си гарантирате сигурно развитие в сферата си.
Като предприятие, което поддържате наличен персонал, за да осъществявате нормално работния си процес, Вие имате куп задължения към него, които трябва да изпълнявате. За да Ви е лесно и организирано ние сме насреща да Ви помогнем с административната част свързана с Вашия колектив.
С помощта на Fire Consult , Вие ще се убедите, че професионалното ниво на обработка и подготовка на всички нужни видове документи Ви гарантира една по-спокойна среда на
работа.
Предлагаме Ви пълен пакет от услуги свързани с:
За действителен старт на предприятието може да отбележим регистрирането и вписването му в Търговския регистър. Преди това обаче има ред изяснителни въпроси, на които трябва да се отговори, за да се подберат правилно правната форма, основния вид дейност, размера на капитала и ред други. За да се справите с това ние сме измислили лесен подход към Вас, за да Ви помогнем с една от първите крачки във Вашия бизнес.
Извършваме регистрация на фирма – ЕТ; ЕООД; ООД; ЕД; АД в Търговския регистър, както и регистър булстат. Регистрацията отнема минимално време, като от Вас се изисква просто да се свържете с нас, за да отговорите на малък набор от въпроси след което ние ще Ви насочим и изготвим документите. Оптимизирали сме процесът по регистрация максимално за ваше удобство и улеснение.
Процесът на регистрация по ДДС се урежда със Закона за данък върху добавената стойност и правилника за неговото прилагане. Всяко данъчно задължено лице, независимо дали е човек или фирма, може да се регистрира по Закона за ДДС. Законът не прави разлика в това отношение и предоставя правото на избор на всеки поотделно.
Регистрацията по ЗДДС е стъпка, която довежда Вашето предприятие до откриване на нови възможности свързани с разширяването на обсега от клиенти, които предпочитат да работят с регистрирани фирми по ДДС или просто се налага заради вида сделка, който трябва да извършите.
Темата, която плаши всеки един предприемач е именно тази свързана с данъчните плащания. Точно затова ние сме тук!
Познаването на базата обвързана с данъците е едно от нашите предимства, защото това е един от най-важните финансови сектори във Вашия бизнес. Боравенето с данъчните закони и адекватното им прилагане е водещо за нас, както трябва да бъде и за Вас! Решаването на доста от казусите, които се създават в ежедневието при работата Ви, както и оптимизирането на повечето разходи, са свързани с различните видове закони обвързани с данъците – ЗДДС, ЗДДФЛ, ЗКПО и др. Затова ние може да предложим сигурна насоченост към правилното решение спрямо данъчния проблем.
Консултации и съвети по въпроси, свързани с прилагане на данъчното законодателство, включително:
Данъчни консултации, свързани със Закона за данъците върху доходите на физическите лица:
Финалният етап, от завършилия вече отчетен период – календарна година, е изготвянето на годишния финансов отчет. Добрият счетоводител се вижда именно в “изрисуване на тази цялостна картина”. Смятаме, че сме един от най-добрия избор затова.
Като стъпка, която е преди изготвяне на Годишните финансови отчети е годишното счетоводно и данъчно приключване. Неимоверно предоставяните от нас услуги, които са пълния набор, който Ви е нужен на Вас, ще ви спести доста време. Като собственици на бизнес ние ценим Вашето време, което може да отделите за същинската Ви работа, а не за административната.
Тук е момента да отбележим, че съставните части на ГФО са задължителни два отчета – баланс и Отчет за приходи и разходи, без които не може. Според Закона на счетоводството и Националните счетоводни стандарти малките и средни предприятия трябва да съставят, както тези два отчета, така и Отчет за паричния поток, Отчет за собствения капитал, както и Приложение към тях.
След съставянето им следва публикуването в Търговския регистър, която услуга също предлагаме. Така целия процес се затваря и на Вас не ви се налага да търсите допълнително контакти, които да Ви свършат работа.