СЧЕТОВОДНА КЪЩА ВЕДИ КОНСУЛТИНГ ООД предлага цялостно абонаментно счетоводно обслужване на малки и средни фирми. Абонаментното счетоводно обслужване включва: счетоводно отразяване на всички първични документи-фактури, протоколи, банкови извлечения и др.
СЧЕТОВОДНА КЪЩА „ВЕДИ КОНСУЛТИНГ” ООД
Предлага цялостно абонаментно счетоводно обслужване на малки и средни фирми.
Абонаментното счетоводно обслужване включва:
Счетоводно отразяване на всички първични документи (фактури, протоколи, банкови извлечения и т.н.)
Изготвяне и подаване на месечни декларации и дневници по ЗДДС
Следене и подаване на текуща информация за вземания и задължения
Счетоводно приключване, изготвяне на текущи и годишни справки, отчети и декларации
Представителство и защита по време на ревизии и проверки от НАП, НОИ и други
Изготвяне на ведомости за заплати и платежни документи за месечните и годишните осигуровки и данъци
Трудови и граждански договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване, служебни бележки, удостоверения, длъжностни характеристики, трудови и осигурителни книжки
Изготвяне и подаване на уведомления за трудови договори, декларации образец 1 и 6 към НАП
Обработка и подаване на болнични листове в НОИ, следене на плащанията на обезщетенията
Подаване на всички месечни и годишни декларации с електронен подпис
Обявяване на годишни финансови отчети в Търговския регистър по електронен път
Ценоразпис:
Размер на фирмата
Фирми в сферата на услугите и фармацевтичния бранш
Фирми в сферата на търговията, общественото хранене и производството
Цена за фирми, регистрирани по ЗДДС
Цена за фирми, нерегистрирани по ЗДДС
Цена за фирми, регистрирани по ЗДДС
Цена за фирми, нерегистрирани по ЗДДС
Фирми с до 20 документа на месец
100 лв/месец
50 лв/месец
110 лв/месец
60 лв/месец
Фирми с 21 - 50 документа на месец
130 лв/месец
80 лв/месец
145 лв/месец
105 лв/месец
Фирми с 51 - 100 документа на месец
180 лв/месец
130 лв/месец
205 лв/месец
155 лв/месец
Фирми с 101 - 150 документа на месец
230 лв/месец
180 лв/месец
255 лв/месец
205 лв/месец
Фирми с 151 - 200 документа на месец
280 лв/месец
230 лв/месец
305 лв/месец
255 лв/месец
Фирми с 201 - 250 документа на месец
330 лв/месец
280 лв/месец
355 лв/месец
305 лв/месец
Фирми с 251 - 300 документа на месец
380 лв/месец
330 лв/месец
405 лв/месец
355 лв/месец
Фирми с 251 - 300 документа на месец
По договаряне
По договаряне
По договаряне
По договаряне
!!! Забележка !!!
Посочените цени са за абонаментно обслужване на фирми с до 5 осигурени лица. Доплащането за повече персонал е както следва:
Фирми с 6 – 10 осигурени лица – 20 лв/месец
Фирми с 11 – 15 осигурени лица – 40 лв/месец
Фирми с 16 – 20 осигурени лица – 60 лв/месец
Фирми с 21 – 25 осигурени лица – 80 лв/месец
Фирми с 26 – 30 осигурени лица – 100 лв/месец
Фирми с над 30 осигурени лица – по договаряне
Допълнителни услуги за фирми:
Изготвяне и подаване на нулеви месечни декларации по ЗДДС с електронен подпис + подаване на Годишна данъчна декларация на фирми с прекъсната дейност + изготвяне и обявяване в Търговския регистър на нулев Годишен финансов отчет – 30 лв/месец.
Изготвяне и подаване на Годишна данъчна декларация на фирми с прекъсната дейност без регистрация по ЗДДС + изготвяне и обявяване в Търговския регистър на нулев Годишен финансов отчет – 50 лв.
Еднократно годишно счетоводно приключване на фирми без регистрация по ЗДДС + изготвяне и подаване на Годишна данъчна декларация и Годишен отчет за дейността + изготвяне и обявяване в Търговския регистър на Годишен финансов отчет:
Фирми с до 50 документа/година – 150 лв.
Фирми с 51 – 100 документа/година – 200 лв.
Фирми с 101 – 150 документа/година – 250 лв.
Фирми с 151 – 200 документа/година – 300 лв.
Фирим с над 200 документа/година – по договаряне.
Други услуги и консултации – по договаряне според спецификата
Услуги за физически лица:
Изготвяне и подаване на Месечна декларация Образец 1 с електронен подпис на самоосигуряващи се лица със свободни професии + платежни за осигуровки + подаване на Годишна данъчна декларация и Годишна декларация Образец 6 + заверка на осигурителен стаж и доход в НОИ – 30 лв/месец.
Изготвяне и подаване на Годишни данъчни декларации – 10 лв + 5 лв/попълнено приложение
Контакти:
гр. София, жк Люлин 8, бул. Европа 85
тел./факс +359 2 925 06 52
e-mail: vedi_consult@abv.bg
www.vedi-consult.business.bg
Диана Иванова
0894 460 060
Венета Иванова
0894 460 061
Посочените цени не включват дължимите държавни такси!
Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.
Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.
Веди Консултинг ООД, София, жк Люлин 8, бул. Европа 85, 02/ 925 06 52
Изпрати запитване до Веди Консултинг ООД
Полетата означени с * са задължителни!
Скъпи клиенти и гости на BUSINESS.bg, моля изпращайте запитвания под формата на електронни писма до фирма Веди Консултинг ООД само и във връзка с услугите или продуктите, предлагани от Веди Консултинг ООД.
Изпратени от Вас рекламни или други съобщения относно предлагани от Вас или трето лице стоки или услуги до Веди Консултинг ООД ще се считат за непоискани търговски съобщения. Изпращането на такива съобщения е забранено от закона и представлява нарушение на българското законодателство както и на Условията за ползване на BUSINESS.bg.
Съобщи за неточност в информацията за: Веди Консултинг ООД