Последни новини


Всеки ли може да получи кредит?

Виж още..

Климатици: Как да изберем подходящия климатик за дома или офиса

Виж още..

Как да изберем между бетонна настилка и плочки?

Виж още..

Вариант Б - Център за развитие на организациите  itemprop=

Вариант Б - Център за развитие на организациите

Вариант Б е частна консултантска фирма, създадена през 1999г. Дейността на фирмата е свързана с предоставянето на комплексни и професионални услуги в областта на психологичния подбор, обучението на персонал и организационното консултиране. Вариант Б
София, ул. Св. Св. Кирил и Методий





Вариант Б е частна консултантска фирма, създадена през 1999г. Дейността на фирмата е свързана с предоставянето на комплексни и професионални услуги в областта на психологичния подбор, обучението на персонал и организационното консултиране. Вариант Б организара и отворени обучения (семинари) за мениджъри и специалисти в областта на човешките ресурси (вж. по-долу Теми на откритите обучения за мениджъри и професионалисти в областта на човешките ресурси) Във “Вариант Б” работи екип от квалифицирани психолози, специалисти в областта на човешките ресурси и организационното развитие. Нашата работа е основана на разбирането, че организацията е социална система, чиято ефективност до голяма степен зависи от качеството и управлението на човешките ресурси. Ние Ви партнираме във вземането на информирани решения в областта на човешките ресурси и развитието на компанията Ви, като по този начин пестите време и пари и увеличавате ефективността на бизнеса си. Партньорският модел, в който ние работим предполага, че: Планираните инвестиции в човешки ресурси и в развиването на организационната устойчивост на компанията Ви със сигурност носят печалба и Ви правят по-конкурентноспособни на пазара Вие най-добре знаете какви са Вашите нужди – ето защо основна част от нашата работа е да разберем точно какво искате от нас, за да сме сигурни, че ще го получите За нас са важни две неща – качество и професионализъм в изпълнението на поръчката и достъпност на услугата Какви услуги предлагаме Обучение на персонал: Ефективна комуникация с клиенти, Директни продажби Работа в екип; Създаване на екип Вземане на решения Решаване на конфликти Управление на стреса Стратегическо планиране Подбор и управление на персонала Изграждане на мотивационни системи Изграждане на системи за атестация на персонала Отворени обучение за професионалисти в областта на управление на човешките ресурси, както и други обучителни модули за повишаване уменията и подобряване качеството на работа на служителите Ви “Вариант Б” предлага комплекс от тренингови модули и семинари за своите клиенти. Тренинговата форма на обучение съчетава придобиването на необходими теоретични знания с усвояването и затвърждаването на нови умения. Ние акцентираме преди всичко върху принципа “научаване чрез опит защото: - Включеността на всеки от участниците тук е много по-голяма, което определя и по-високата степен на ефективност на този вид тренинги в сравнение с обученията, основани на чисто лекциония формат - Всеки от участниците носи своя уникален личен опит, модели на поведение, има определена роля в организацията. За да бъде по-ефективна структурата на тренинга трябва да бъде съобразена с личните и професионални специфики на участниците, както и с особеностите на организацията, в която работят - В процеса на обучение, участниците не толкова заучават готови и “правилни” модели на поведение, колкото имат възможност да изпробват в условия на реална комуникация различни алтернативи, за да изберат онези, които са най-работещи за всеки един от тях Тренингите на “Вариант Б” са насочени изключително към придобиването на умения, приложими и ефективни в реална бизнес-среда. Теми на откритите обучения за мениджъри и професионалисти в областта на човешките ресурси на Вариант Б – Център за развитие на организациите Стратегическо планиране или Можем ли ние да контролираме събитията, а не те – нас Такса участие – 120 лева - Как да имаме контрол върху собствения си бизнес в една изключително бързо променяща се среда - Как се прави стратегически план – нужни ресурси, хора, време - Какво съдържа стратегическият план - Как се правят ефективни анализи и прогнози - Как се поставят цели - Как се прави система за наблюдение и оценка на дейността по стратегическия план Подбор на персонал – Как да се справите сами, ако това е едно от многото Ви задължения Такса участие – 80 лева - Как да намерим потенциални кандидати за свободното работно място - Как да изготвим анализ на работата и длъжностна характеристика - Как по-лесно да администрираме постъпващите документи - Специфичното при интервю с кандидатите за работа – областите, които да изследваме и въпросите, които да задаваме - Как да преценим кой от всички кандидати е най-подходящ за нас - Ако имаме трудности с избора - ролевите игри и симулации на работна ситуация Комуникация с клиенти или Удоволствието да продавам Такса участие – 120 лева Защо да участвам? - За да науча повече за комуникацията – директна и по телефона - За да разбирам по-добре психологията на клиента - За да науча повече за мотивите за покупка и за вземането на решение за покупка - Да разбирам нуждите и очакванията на клиента, да представями да продавам решения на проблеми - Да изградя дългосрочна връзка с клиента и да го направя лоялен към продукта/услугата Системи за атестация и мотивация или За служителя с любов Такса участие – 120 лева - Имате ли преживяването, че предлагате добро възнаграждение и добри условия на труд, а служителите ви не са достатъчно въвлечени в работата - Имате ли работещи системи за цялостна и текуща оценка на дейността на персонала - Повиши ли се лоялността на служителите към организацията - Повиши ли се удовлетвореността от труда (Имате ли методики за изследване удовлетвореността от труда) - Как плащате – за щат или за свършена работа - Какви са не-паричните начини да стимулирате персонала - Познавате ли потребностите и нуждите на служителите си Умения за работа в екип и Решаване на конфликти Такса участие – 120 лева - Добрият екип е съставен от хора, които обичат да работят заедно (и го правят добре) и обичат да се забавляват заедно (и го правят добре). - Има ясно изградени правила за работа - Има ясни граници и разпределение на ролите и задачите на членовете на екипа - Е един от най-силните мотивиращи фактори за работещите в него - видове конфликти - стратегии за решаване на конфликти - конфликти и организационна ефективност - вземане на решение като начин на справяне с конфликти. Техники за вземане на решения - умения за водене на преговори Ефективно лидерство Такса участие – 120 лева - как от началници да станем лидери - какво се случва с хората, когато работят в група (екип, отдел) - как да разбираме по-добре и да управляваме по-добре поведението на хората в група - как да мотивираме хората да ни последват - как да изградим система за оценка на дейността на хората - как да управляваме чрез авторитет, а не чрез власт Дейности и техники за проучване на пазара в България. Технология за пробив на пазара с новпродукт. Психология на рекламата Вътрешно-фирмени интервенции - обучение на персонала и организационно консултиране Организационно консултиране и развитие –чрез тази услуга Ви партнираме по посока повишаване ефективността на Вашата компания и планиране и управляване на развитието й. Ние Ви предлагаме уменията и компетентностите си в областта на: Планиране и осъществяване на програми за организационна промяна Оптимизиране и управление на човешките ресурси Специализирани вътрешно-фирмени тренинги, съобразени с потребностите на Вашата компания Медиация при конфликти Предоставянето на услуги по обучение на персонала и организационно консултиране има няколко етапа Проучване на нуждите На база на събраната информация от този етап, заявеният от клиента обучителен модул се променя по такъв начин, че максимално точно да съответства на Вашите цели и нуждите на компанията Ви. Фаза на същинското обучение “Вариант Б” предварително изготвя и съгласува с клиента програмата на тренинга. Обучението се провежда в една или повече групи, като броят на участниците във всяка от тях не бива да надхвърля тринадесет човека. Въвеждаща теоретична част Практически насочена част Това е същинската част на тренинга. Тя включва ролеви игри, работа по групи, решаване на казуси и други практически ориентирани упражнения. Тук участниците решаване на казуси. Тук участниците придобиват нови умения и компетенции, насочени към подобряване ефективността на тяхното поведение в реална бизнес среда. Трансфер на уменията В тази част се акцентира върху начините, по които усвоените умения могат да се прилагат в реални условия. Обсъждат се ситуациите, в които е уместно използването на една или друга от научените техники, съобразно спецификата на работата, компанията, нейните клиенти и партньори. Възможно е обсъждане в групата на конкретни проблемни ситуации. Обратна връзка от участниците в тренинга Обратна връзка от екипа обучители Всяка интервенция завършва с доклад за извършената работа. На три- и шестмесечен период отприключването на тренинга ние предлагамепроследяване на ефективността на обучението чрез специално изработени анкети и интервюта с участниците и преките им ръководители. Лица за контакти: - Елена Божинова – магистър “Трудова и организационна психология”, магистър “Клинична психология” към СУ “Св. Климент Охридски”; е-mail office@variantb.org - Маргарита Даскалова - магистър “Трудова и организационна психология”, магистър “Клинична психология” към СУ “Св. Климент Охридски”; опит като завеждащ Подбор на персонал и организационно консултиране в Персонал консулт, секретар на Национален съюз на директорите и специалистите по персонала е-mail office@variantb.org

Вариант Б - Център за развитие на организациите - отрасли:


Консултантски Услуги,

Мнения за Вариант Б - Център за развитие на организациите


The company has no review.

Напиши мнение за Вариант Б - Център за развитие на организациите


Поставете отметката.
Съгласен съм | Условия за писане на мнения

Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.

Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.

Последни новини


Всеки ли може да получи кредит?

Виж още..

Климатици: Как да изберем подходящия климатик за дома или офиса

Виж още..

Как да изберем между бетонна настилка и плочки?

Виж още..