Номер 21 който беше с марширут тракия -марица на дата 08.10 в час око 20:10 на спирка Католически храм .Качих бебешката ми количка и той затвори вратите и аз останах по средата затисната и реши да потегли , а хората вътре се развикаха а другото ми дете неможа да се качи
Относно: Автобус 222
Публикувано от: Иван Христов, на: 2023-10-18 21:27:20
Много зле! Автобуса номер 222 ме видя и не спря на спирката а си продължи направо. Не разбирам защо дават лицензи на такива фирми където набират такива шофьори и рейсовете са леш.
Относно:
Публикувано от: , на: 2023-10-04 21:39:55
Днес 04.10.2023г
Първо рейс 18ка закъсня с 10минути около 6:30 дойде
Второ беше малък рейс,има толкова много пътуващи сутрин,хора за работа за училище стоят прави няма място!!
3то шофьорът видимо си личеше,че не е наред с главата!!!Караше с 10км,на светофара гасеше автобуса,развалил се бил....?Изключително арогантно отношение към пътниците!!Караше се с една жена,която го помоли да кара по-бавно на /02.10/а той и каза,че ако тя сама не си пази здравето няма кой друг да и го опази!?!?
МОЛЯ ВИ ИЗБИРАЙТЕ МАЛКО ОТ МАЛКО ХОРАТА,КОИТО НАЗНАЧАВАТЕ
ШОФЬОРЪТ БЕШЕ ОКОЛО 60годишен може би/сива коса, не много висок.
Номера на автобуса-PВ0675
Днес 11.08.2023 на автобусна спирка Детски свят,Тракия от 19.15 до 20.33 все още не е минал автобус номер 17 и това не е за пръв път.Нормално ли е вече 1 час да чакам рейс и като гледам няма изгледи и да дойде рейс.Това ли е развития градски транспорт?
Другото което е,обръщате ли внимание на шофьорите,някой следи ли изобщо какво става в тези автобуси и как шофират,миналия ден шофьора мина на червен светофар и караше като луд.
Да не говорим за мръсотията в линия 17.
Моля да вземете някакви мерки.
Благодаря.
Уважаеми г-н/г-жо управител,
Майка съм на момче в 9 клас, което днес, 28.06.2023 г. забрави портмонето си във Ваш автобус номер 18. Свързах се с Ваша служителка от офиса и благодарение на нейния висок професионализъм и изразена човечност, портмонето беше намерено. Нещо повече- и парите /не малка сума/, и документите бяха на мястото си. Вашите служители и всеки, свързан със случая, са истински достойни хора! Нека децата ни повярват, че честността я има, и тя живее във всеки от нас. БЛАГОДАРЯ!!!!
С признателност и уважение сем. Гешеви
Относно: Проявена агресия в 21 от страна на шофьора
Днес в 16:00 в рейс 21 с номер РВ3315КН бях свидетел на сбиване между шофьор и пътник!!!Шофьорът не зави по маршрута, а отби на спирка, за да може да се "разберат"! Шофьорът затисна пътника между вратите и не ги отваряше за другите хора! Имаше деца и възрастни с багаж, които трябваше да вървят две спирки, за да могат да си хванат друг рейс! Разменяха се обидни думи, юмруци и се стигна до душене! Това е ужасяваща случка и настоявам да се вземат мерки!
Днес, 26.06.2023 г. , пътувах с автобус номер 17, с регистрационен номер PB 67 92 PT, шофьора ни возеше като чували с картофи. Когато се качих в автобуса, шофьора веднага тръгна без да затвори задната врата, веднага след това наби спирачки, щях да изхвърча през вратата. Когато ми продаде билета, ми каза да му го върна като слизам. По време на спирките полягваше на волана, на един червен светофар слели и почна да блъска страничното огледало. И още мога да напиша, на няколко спирки не спря.
Моля, обърнете внимание!!!
Днес 18.11.2021 г. сутринта пътувах с Ваш автобус номер 15 - РВ 2994 СК посока ИЗК "Марица" Пловдив, последна спирка на автобуси 12 и 15 в 7.00 часа. Вашият служител - шофьор не спря на спирката на ИЗК " Марица" а ме закара до Войводиново. Вече 2 години пътувам по този маршрут и другите шофьори спират, моля да ми отговорите трябва ли да спират на последна спирка, и ако е така вземете мерки за нарушението на вашият служител.
Напиши мнение за АВТОТРАНС - 2000
Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.
Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.
Скъпи клиенти и гости на BUSINESS.bg, моля изпращайте запитвания под формата на електронни писма до фирма АВТОТРАНС - 2000 само и във връзка с услугите или продуктите, предлагани от АВТОТРАНС - 2000.
Изпратени от Вас рекламни или други съобщения относно предлагани от Вас или трето лице стоки или услуги до АВТОТРАНС - 2000 ще се считат за непоискани търговски съобщения. Изпращането на такива съобщения е забранено от закона и представлява нарушение на българското законодателство както и на Условията за ползване на BUSINESS.bg.
Съобщи за неточност в информацията за: АВТОТРАНС - 2000