Последни новини


Всеки ли може да получи кредит?

Виж още..

Климатици: Как да изберем подходящия климатик за дома или офиса

Виж още..

Как да изберем между бетонна настилка и плочки?

Виж още..

ИНФОКОНТ  itemprop=

ИНФОКОНТ

ИНФОКОНТ Ние сме млади, амбициозни и креативни. Заедно сме, защото вярваме в положителната екипна работа знаем, че идеите, знанието и трудът на целия ни екип гарантират качествени услуги.
Счетоводно обслужване на фирми Ние сме млади, амбициозни и креативни. Заедно сме, защото вярваме в положителната екипна работа знаем, че идеите, знанието и трудът на целия ни екип гарантират качествени услуги. В условията на непрекъснати промени на нормативната уредба се стремим да осигурим спокойствието на нашите клиенти и да снижим до минимум ангажиментите им по отношение на счетоводната и данъчната отчетност. Kлиентите ни могат да разчитат на коректно и професионално бизнес-партньорство и услуги, отговарящи на законовите норми и предоставени в удобна форма. Разполагаме със съвременна техника и софтуер, което повишава ефективността на услугите. Ние привличаме клиенти, чрез добросъвестно извършена работа. Ние поемаме цялата отговорност за работата си, спомагаме за спестяване на време, нерви и пари и разрешаване на всички финансови проблеми. Разгледайте счетоводните услуги, които предлагаме и преценете дали ИНФОКОНТ ЕООД е компанията, която ще Ви помогне да намалите своите разходи, да спестите ценно време и да насочите енергията и усилията си към управлението на Вашето дружество. Доверете се на нашия професионализъм и иновативен подход!   Услуги Абонаментно счетоводно обслужване Разработване на индивидуална счетоводна политика на фирмата и индивидуален сметкоплан; Текущо осчетоводяване на първичните документи. Счетоводен анализ на стопанската дейност и предлагане на навременни решения свързани с данъчното облагане; Ежемесечно изготвяне и подаване на изискващите се документи по ЗДДС; Ежемесечно изготвяне на Интрастат и VIES декларации и предаването им в НАП; Периодично (но не по-рядко от полугодие) приключване на фирмите, изготвяне на отчет за приходите и разходите, баланс, отчет за паричните потоци и справки за задълженията, вземанията и данъчните задължения; Отчитане на дълготрайните и краткотрайните материални активи в съответствие с нормативните документи. Инвентаризация на активите; Годишно счетоводно приключване и изготвяне на годишния финансов отчет; Изготвяне на годишна данъчна декларация и приложенията към нея; Изготвяне на годишен отчет за статистиката; Изготвяне на всички платежни документи за дължими данъци и такси. Изготвяне на документи за банково кредитиране Изготвяне на всички счетоводни справки, изискващи се от банковата институция; Изготвяне на прогнозни отчети за приходите и разходите, баланс и отчети за паричните потоци съобразени с бизнес плана на фирмата. ТРЗ и личен състав Изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения, заповеди за отпуск и заповеди за освобождаване от работа; Текущо поддържане на досиетата на работниците; Изготвяне и подаване на заявления по КТ; Ежемесечно изготвяне на разчетно-платежните ведомости за работните заплати и платежните документи за дължимите осигуровки; Изготвяне и изпращане на изискващата се ежемесечна информация от НОИ (Декларация - Обр. 1 и 6); Подаване на заявления за спиране и започване на осигуряване на самоосигуряващи се лица и заверка ежегодно на осигурителните книжки; Изготвяне на вътрешно фирмени документи по охрана на труда, здравословни и безопасни условия на труд на персонала. Финансови услуги, консултации и данъчна защита Представителство и защита на фирмените интереси при провеждане на ревизии - общи, тематични или насрещни от органите на данъчната администрация, НОИ или други инстанции; Предприемане на всякакви мерки за решаване на възникнали проблемни въпроси; Прилагане на тълкуванията на НАП и НОИ по проблемите на данъчното законодателство и осигурителните отношения. Запознаване на ръководителите на фирмите и персонала с промените в нормативната база и консултации по въпроси на данъчното законодателство, осигурителни отношения по КТ и други нормативни документи свързани с дейността на фирмата; Изготвяне на годишни декларации на физически лица; Регистрация и пререгистрация на фирми в Агенцията по вписванията; Изготвяне на бизнес план и проекти; Изготвяне на договори, обосновки и възражения по актове.   Контакти: Инфоконт ЕООД ул. Войводова 3 Русе, България   Дилвен Ибов Управител моб: 0899144474 email: office@infocont.eu   Нели Маринова Ръководител офис тел: 082/591459 факс: 082/593843 моб: 0895565919 email: office@infocont.eu Работно време: Понеделник - Петък 09:00ч. - 18:00ч. Почивни дни: Събота и Неделя

ИНФОКОНТ - отрасли:


Услуги, Счетоводни Услуги,

Мнения за ИНФОКОНТ


The company has no review.

Напиши мнение за ИНФОКОНТ


Поставете отметката.
Съгласен съм | Условия за писане на мнения

Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.

Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.

Последни новини


Всеки ли може да получи кредит?

Виж още..

Климатици: Как да изберем подходящия климатик за дома или офиса

Виж още..

Как да изберем между бетонна настилка и плочки?

Виж още..