Телеком Бизнес Солюшънс ЕООД  itemprop=

Телеком Бизнес Солюшънс ЕООД

Телеком Бизнес Солюшънс ЕООД е оторизиран дилър на телефонни централи с марката Аастра (Ериксон) за територията на България. Фирмата извършва проектиране, монтаж, гаранционен и извънгаранционен сервиз на телефонни централи. Екипът на фирмата включва високо квалифицирани служители, специализирани в интегриране на цялостни телекомуникационни решения по индивидуален проект, подходящи за бизнес и административни сгради, хотели, болнични и учебни заведения, промишлени предприятия, държавни ведомства и др. През 2007 г. Телеком Бизнес Солюшънс ЕООД внедри и прилага система за управление на качеството в съответствие с изискванията на стандарт ISO 9001:2000. През Май 2008г. Ериксон - Швеция обяви официално продажбата на бизнеса си с корпоративни комуникационни решения на компанията Аастра Технолоджис, която ще продължи да развива портфолиото от централи на Ериксон. Аастра навлиза в телекомуникациите през 1993г. и благодарение на стратегически поглъщания, бизнесът й нараства. През 2003г. е купено поделението за телефонни централи на швейцарската Ascom, през април 2005г. е придобит аналогичният бизнес на EADS Telecom - телекомуникационният гигант, който осигурява комуникационните решения за концерна Air Bus и Европейската космическа агенция, а през август същата година и германската DeTeWe, основен доставчик на Deutsche Telekom. Понастоящем Аастра Технолоджис е компания, фокусирана изцяло върху корпоративни комуникационни решения. Като утвърден партньор на Ериксон, Телеком Бизнес Солюшънс ЕООД запазва и ще продължава да развива бизнес отношенията си и с новия собственик Аастра Технолоджис. Продукти Телефонни централи - IP телефонни централи - MX-ONE Telephony Server - Хибридни телефонни централи - MX-ONE Telephony Switch - Business Phone Телефонни апарати - Цифрови телефонни апарати Dialog - Аналогови телефонни апарати Dialog - IP терминали Dialog - SIP терминали Dialog - DECT апарати DT - Teledex - хотелски телефонни апарати Услуги Телеком Бизнес Солюшънс ЕООД предоставя гаранционен и следгаранционен сервиз на телекомуникационно оборудване с марката Ериксон (понастоящем Аастра). Фирмата поддържа склад с резервни части и разполага с високо квалифицирани сервизни специлисти, преминали обучения за монтаж, контрол, диагностика и отстраняване на възникнали проблеми, както и за различни преконфигурации на комуникационните системи в експлоатация. Фирмата предоставя различни категории сервизно обслужване и предлага изкупуване на употребявани телефонни централи с марка Ериксон. - Сервизно обслужване ниво "Optima" е съобразено с нуждите на организации, при които, след програмиране на системата не се предвижда честа намеса и допълнителни настройки - Второто ниво сервизно обслужване "Comfort" е разработено с цел да задоволи изискванията на клиентите, работещи в динамична среда, за които да променят бързо и адекватно настройките на системата е не просто удобство, а необходимост - Третото ниво сервизно обслужване "VIPbx" е предвидено за нуждите на организациите със специален режим на работа, за работата и ефективността на които бързата реакция по всяко време на денонощието, седем дни в седмицата е от първостепенна важност. В допълнение нашите специалисти предлагат разработване на индивидуални нива сервизно обслужване в зависимост от конкретните изисквания и нужди на клиента.

Телеком Бизнес Солюшънс ЕООД - отрасли:


Информационни Технологии, Офис Техника, Телекомуникации,

Мнения за Телеком Бизнес Солюшънс ЕООД


The company has no review.

Напиши мнение за Телеком Бизнес Солюшънс ЕООД


Поставете отметката.
Съгласен съм | Условия за писане на мнения

Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.

Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.