Последни новини


Метални конструкции за навес - предимства и проектиране

Виж още..

Всеки ли може да получи кредит?

Виж още..

Климатици: Как да изберем подходящия климатик за дома или офиса

Виж още..

СС Консулт ЕООД  itemprop=

СС Консулт ЕООД

Фирма "СС Консулт" ЕООД е създадена през 2005 г. Предлагаме комплексна услуга - предпроектни консултации, планиране и проектиране, оценка на съответствието на проектите, строителен надзор, инвеститорски контрол, координатор по безопастност и здраве, технически паспорт и въвеждане в
СС Консулт ЕООД Фирма "СС Консулт" ЕООД е създадена през 2005 г. със седалище в град Варна. Основната дейност на фирмата е консултантска. Притежава лиценз № ЛК 000468/26.11.2005г. от Министерството на Регионалното Развитие и Благоустройството /МРРБ/ за упражняване на дейностите по оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, в съответствие с чл. 166, ал. 1, от ЗУТ и изготвяне технически паспорти на строежите. Нашите цели са: Да подпомагаме развитието на инфраструктурата чрез нашите услуги, за да подобрим живота на хората. Да предпазваме и подобряваме нашата околна среда. Да намаляваме бедността и съдействаме за устойчиво икономическо развитие на обществото. За Нас Нашите услуги са детайлни и включват цялостни проектни и програмни решения. Нашите експерти - архитекти, инженери, учени, икономисти и консултанти по управление на проекти, други специалисти, покриват широк спектър от дисциплини, по които работим с нашите клиенти. Ние се базираме на опита, интелигентността, въображението и гъвкавостта на нашите хора. Ние работим с нашите клиенти, за да им помогнем в решаването на текущи и бъдещи проблеми. Консултантски услуги Основната дейност на фирмата е свързана с лиценза за оценка на съответствието на проектите и /или строителен надзор от МРРБ №000468/26.10.2005г. Предлагаме комплексна услуга - предпроектни консултации, планиране и проектиране, оценка на съответствието на проектите, строителен надзор, инвеститорски контрол, координатор по безопастност и здраве, технически паспорт и въвеждане в експлоатация на проекта! Оценка на съответствие Строителен надзор Технически паспорти Тази дейност е регламентирана от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и наредбите към него и представлява лицензирана оценка за съответствието на проектите със съществените изисквания към строежите на база на която ще получите Разрешение за строеж. Тези дейност е регламентиране от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и наредбите към него. Строителен надзор ще Ви гарантира контрол по качественото и съобразено със закона изпълнение на строежа, както и въвеждането му в експлоатация. Тези услуги са част от процедурата по въвеждане в експлоатация на строежите и са задължителни при изготвяне на паспорт за съществуващи строежи съгласно Наредба №5.Ние изготвяме технически паспорти на нови и съществуващи строежи. Други Услуги Въвеждане в експлоатация на съществуващи строежи Промяна на предназначението на строежи Проектантски услуги Оценки на машини и съоръжения Оценки на недвижими имоти Пред проектни проучвания

Мнения за СС Консулт ЕООД


The company has no review.

Напиши мнение за СС Консулт ЕООД


Поставете отметката.
Съгласен съм | Условия за писане на мнения

Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.

Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.

Последни новини


Метални конструкции за навес - предимства и проектиране

Виж още..

Всеки ли може да получи кредит?

Виж още..

Климатици: Как да изберем подходящия климатик за дома или офиса

Виж още..