Добрич
Хай Принт ООД е частна рекламна агенция (от 1996 г.), която Ви предлага пълно обслужване в областта на дизайна, рекламата и печатното дело. С натрупания опит през годините фирмата ни е тясно специализирана в тези пълно рекламно обслужване, включващо следните технологични етапи: идеен
София
Рекламна агенция Какаду се занимава професионално с дизайн, изработка и доставка на широка гама рекламни материали. Рекламна агенция Какаду работи за вас от 2005 г. с екип от мотивирани и креативни дизайнери и предпечат специалисти в областта на рекламата.
Списание ХИ&Т (Хранителна индустрия и търговия) излиза на пазара от месец януари 2000г.
Специализирано бизнес списание за храни, напитки, опаковъчна техника, оборудване.
Вашия месечен гид в света на модерните индестриални технологии, маркетинг и
София
Списание "Интериорен и строителен салон - НОВ ДОМ"- Вашият успешен старт в новото хилядолетие.
Списание "НОВ ДОМ" Ви дава добрите идеи за бъдещето! Ако инвестирате, ако строите, ако търсите светлина за новия си дом - Вашият най-добър партньор е Списание
"Факел експрес" издава най-авторитетното у нас литературно списание "Факел", както и художествена литература и документалистика.
София
Вестник Пчела и кошер е вестник за съвременна земеделска техника, съоръжения и технологии.
София
Потопете се в света на любимите ви сериали и актьори!
Докоснете се до звездите на Латинска Америка!
Когато теленовелите се появяват на малкия екран в България, едва ли и най-далновидните прогнози са предвиждали техния бърз успех и масова
София
мисия е издаването на списания и вестници, чието съдържание е базирано на реномирани световни източници и отразява развитието на съвременните технологии
Списание замениджмънт. Мениджърската гледна точка върху модерните системи и технологии за управление (CRM, BI, BPM и др.) и практическите проблеми в съвременниябизнес в 52 страници. Обективни експертни мнения и съвети в областта на маркетинга, човешките р
София
Списание "твоят БИЗНЕС" е месечно издание за бизнес, което през октомври 2007 г. навърши четири години от първото си излизане на пазара. Целевата му аудитория са хората със собствен бизнес, формиращи сектора на малките и средните предприятия - 99,7% от