Пловдив
Фирма "Техно Прес" ЕООД е специализирана в производството на хартиени торбички. Ние Ви предлагаме цялостни решения в тази област. Произвеждаме както класически и стилни, така и нестандартни рекламни хартиени торбички, уникални по своята форма и размер. Нашата цел е да задоволим
Сливен
Фирмата е специализирана в производството на вакуум пликове, термосвиваеми пликове, пликове от BOPP и CAST. Както и в продажбата на машини и плоски фолиа за вакуум опаковане, електронни везни, термопринтери и термоетикети.
Хасково
Фирма "Свила Трейдинг" ООД се занимава с търговия на въздушни възглавници Bates Cargo-Pak, които могат да издържат товари до 30 тона. Продуктова гама с много възможности Създадени по специална технология – от изключително влагоустойчива хартия и многопластов вътрешен слой, допринасящ за
Видин
Видапак ЕООД е създадена в средата на 2007 година с основен предмет на дейност :производство на изделия от картон и велпапе.За времето от създаването на фирмата до днес усилията ни са насочени
към подобряване на ефективността на производството и осигуряване на постоянно и добро качество
"Елит трейд инженеринг" ООД е създадена през 1997г. Тя развива дейността си в областта на производството на хартиени торби и печатни рекламни материали.
Пазарджик
Ис-ар м порт еоод е търговско дружество с основна дейност - търговия с опаковки и консумативи за бизнеса, фирмата ни е конкурентна на пазара, като държим на ниските цени без компромис в качеството, спестяваме време и усилия на клиентите си.
София
Основахме фирма ЕТ”Людмила Великова” през 1992 г..Създадохме едни от първите магазини и склад на едро за продажба на голям и разнообразен набор от консумативи за кафенета и ресторанти. Имаме собствена складова база, магазин и офис на удобно място, почти в центъра на София, в
Пловдив
Единствен по рода си търговски център за опаковки и стоки за еднократна употреба базиран на 1500 кв.м.Големи наскладови наличности с конкурентни цени на широка гама продукти - полиетиленови торбички с най-богат избор над 200 вида, чували за смет ...
София
Маркетинговите теории отделят сериозно внимание на представянето на продукта, част от което е опаковката. Изискванията към нея са много. При хранителните продукти е необходимо да ги предпази от външните влияния, да ги съхрани свежи за възможно най-дълъг