Как да изберем SEO агенция в Пловдив | BUSINESS.bg

Как да изберем SEO агенция в Пловдив

Дата:

Как да изберем SEO агенция в Пловдив

Градът под тепетата през последните години се превърна в притегателен център за реализирането на проекти свързани с дигиталния маркетинг и SEO оптимизацията. Множество стартиращи предприемачи избират именно град Пловдив за развитието на своя бизнес в дигиталната среда.

Ако управлявате и развивате бизнес в онлайн пространството вероятно сте попадали на термина SEO (Search Engine Optimization). Почти всеки един бизнес има нужда от онлайн присъствие в търсачката на Google (за България), което води до създаването на една изцяло нова и непозната ниша от агенции предлагащи SEO оптимизация.

Избора на успешна SEO агенция може да бъде предизвикателство, особено ако до сега не сте работили с такава. В тази публикация ще ви дадем основни насоки при избор на партньор за оптимизация на сайта ви.

3 грешки, които бизнесите правят при избора на SEO агенция

1.Избор на евтина SEO агенция

Основни грешки при избор на SEO агенция

Цената за оптимизация има значение, когато става въпрос за изграждане на дългосрочни отношения. Много бизнеси подхождат като определят бюджет, според който искат да намерят партньор. Грешката тук идва от това, че екипа отговарящ за намирането на SEO агенция е незапознат със спецификите на пазара за дигитални услуги.

Съвет: Ако видите SEO агенция предлагаща услуги на цена 200-300 лева на месец. Бягайте на далеч. Вероятно услугата, която биха ви предложили ще има ниска дори отрицателна възвращаемост за вашия бизнес. Преди да започнете да търсите SEO агенция се уверете, че вашият екип разбира правилно цените и структурата на пазара за предлаганите услугите от Дигиталните агенции.

2.Ограничаване на избора на SEO агенция само във вашия град

Избора на партньор във вашия град е бонус, но не трябва да бъде основен фактор при проучването за SEO агенция.

Съвет: обърнете внимание на опита, индивидуалния подход при изграждането на SEO стратегията и ROI (възвращаемост на инвестицията).

Дори да изберете агенцията, която не е във вашия град това не би представлявало проблем за услуга, която се извършва в дигиталното пространство. 21 век сме!

3.Избор на SEO агенция използваща непозволени тактики за оптимизация (Black Hat SEO)

Целта на всеки бизнес е развитие и завземане на по-голям пазар от нишата в която оперира. SEO оптимизацията е бавен процес, който изисква последователност и търпение. В повечето случаи първите налични резултати за бизнеса отнемат между 3 и 9 месеца, според нишата, състоянието на сайта и конкуренцията.

Използването на непозволени тактики за оптимизация на търсачките дава бързи резултати, които не са устойчиви във времето и могат да доведат до наказание на вашия сайт и загубата на органичния трафик от търсещите машини. В повечето случаи агенциите използващи Black Hat SEO предлагат услугата си на сравнително ниска цена спрямо конкуренцията си.

Малка или голяма SEO агенция

Пред вас стоят два варианта, малка или голяма агенция, която да се грижи за оптимизацията на вашия сайт. Всяка една от възможностите има предимства и недостатъци.

  • Голямата дигитална агенция може да ви предложи широк спектър от услуги: изработка на онлайн магазин, маркетинг в социалните мрежи, графичен дизайн, реклами в Google, PR кампании и др.
  • От друга страна, колкото по-тясно е специализирана SEO агенцията, толкова по-високо качество на услугата може да ви предложи.
  • Едно от основните предизвикателства пред SEO мениджъра, при разрастване на дигиталната агенция, е справянето със загубата на гъвкавост и усложняването на вътрешно фирмените процеси.
  • При по-малката маркетинг агенция вътрешните процеси, които засягат пряко комуникацията ви с тях, ще са по улеснени и гъвкави.

SEO  партньорНамерете ангажиран партньор за SEO оптимизацията на вашия бизнес

Съветът ми е да обърнете внимание на ангажираността, с която SEO агенцията подхожда към вашия  бизнес по време на разговорите. До каква степен те се интересуват от него или искат да ви продадат „нещо“ на всяка цена, независимо дали този маркетингов канал е подходящ за вас.

Примерни въпроси при избор на дигитална агенция

  1. Можете ли да ме свържете за референция с клиент, който аз избера на случаен принцип от портфолиото ви.
  2. Каква е средната продължителност на използване на услугата от вашите клиенти.
  3. Можете ли да ми покажете съдържание, създадено за ваш клиент, което се класира добре в Google и носи месечен трафик по определени ключови думи.
  4. Какъв е процесът за избор на ключови думи при стартиране на SEO оптимизацията. Отговорът, който очаквате да чуете трябва да съдържа метрики като конкуренция, бюджет, обеми на търсене, конверсии, сезонност и най-важното възвращаемост на инвестицията (ROI).
  5. Можете ли да ми покажете публикувани статии с цел линк билдинг за някой от вашите клиенти. Защо избрахте точно този сайт за публикуване (тука очаквате да чуете една дума – тематичност).
  6. Какво бихте направили ако проекта не върви в правилната посока? Google често сменя тежестта на различни фактори за класиране, което води до изменение във видимостта на проекта. Правилният подход е гъвкавост!
  7. Колко често извършвате SEO експерименти с цел изграждане на вътрешен ресурс за SEO оптимизация.

Как да разпознаем ниското качество при SEO агенция

  • SEO фирмата не желае да сподели примери за изпълнени линк билдинг стратегии на техни клиенти. Това най-вероятно означава, че ги правят против правилата на Google, или така нареченото Black Hat SEO.
  •  Гарантират ви определен брой линкове на месец, разковничето тука е качеството а не количеството.
  • SEO агенцията ви показва класиращи се ключови думи на първа страница, без месечни търсения или с прекалено малко такива. Това го може всяко хлапе !
  • Предлаганият технически одит е автоматично генериран от уеб сайт. Поради спецификите на всеки онлайн магазин и CMS-a, техническият SEO одит е задължително да бъде под формата на ръчно написани препоръки.
  • При избора на SEO агенция която предлага всички спектри от дигиталния маркетинг се уверете, че във всеки един компонент те са наистина добри!)

Финални думи

Намирането на правилния партньор е дълъг процес, който изисква внимание и далновидност. Уверете се че можете да отделите достатъчно време, за да опознаете вашия бъдещ партньор, както и той вашия бизнес.

Източник: Humerson

Мнения за Как да изберем SEO агенция в Пловдив


Все още няма мнения.

Напиши мнение за Как да изберем SEO агенция в Пловдив


Поставете отметката.
Съгласен съм | Условия за писане на мнения

Уважаеми клиенти когато публикувате мнение Ви молим да запазите добрия тон на общуване и да се придържате и излагате фактите които касаят и описват конкретния случай. Всякакви коментари и обидни квалификации по адрес на хората или фирмите за които пишете и са в разрез с добрия тон на общуване ще бъдат премахвани.

Коментарите може да бъдат изтрити от модераторите, ако съдържат обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

ПРАВО НА ОТГОВОР - На всяка фирма, към която се отнася конкретният коментар или мнение, се дава правото на отговор.

Партньори