Business.bg е онлайн компания, с над 17 годишен опит в изработката на Рекламни, Фирмени и Продуктови сайтове и Онлайн Магазини. Екипът на BUSINESS.bg разработва качествени и работещи онлайн магазини на всякаква тематика, в портфолиото ни има онлайн магазини за продажба на обувки, дрехи, храна и хранителни продукти, различни видове ресторанти с доставка на храна, онлайн магазин за фермерски продукти, козметика, бижута и други.
При изработката на онлайн магазин влагаме старание и емоция, така че той наистина да работи. Поставяйки се в гледните точки както на търговеца, така и на клиента можем да изградим онлайн магазин който да е приятен за посетителите, лесен за навигация, а освен всичко да позволява използването на различни маркетингови похвати и стратегии за презентиране и промотиране на продуктите.
Едва ли някой ще се изненада от отговора. Разработи собствен онлайн магазин или собствен сайт отговарящ на потребностите на определена група от хора или определена пазарна ниша. Дай отговор на нуждите на група от хора и твоят бизнес ще е обречен на успех.
Ти имаш усет за бизнес и имаш малък опит в търговията. Време е да пренесеш този свой опит в дигиталната епоха.
Днес, в нашето изпълнено с ангажименти ежедневие все повече хора, пазаруват чрез интернет. Затова не чакай за да не видиш утре своята идея реализирана от друг. Отвори своя online магазин сега.
Според данни на Google, вече около 35 процента от покупките се извършват онлайн. Тази цифра расте ежегодно и до края на 2020 процента ще е над 50 на всички извършени покупки през интернет.
Направи си анализ на собствените покупки и прецени колко от тях си направил онлайн и ще се убедиш в горе споменатите статистики. Пазаруването онлайн е по - бързо, по - евтино, можеш да пазаруваш от цял свят и не на последно място твоя бъдещ онлайн магазин може да бъде видян от цяла България и Европа. Въпрос на стока или услуга, въпрос на цена, въпрос на доставка и мултиезичност.
Най важните неща или опорните точки за създаването на една добре работеща и добре оптимизирана онлайн платформа.
Пред теб има редица възможности за това: готова платформа, закупуване на софтуерни готови продукти или използване услугите на доказала чрез разработените от нея сайтове и онлайн магазини фирма. Когато създавате вашия онлайн магазин важен момент, на който да обърнете внимание, е изборът на име на домейн.
Домейн си го представете като вашето име чрез което Google и клиентите ви ще ви откриват и най - важното запомнят. Има имена лесно запомнящи се и такива които се помнят трудно. Най - важното е да се изгради една асоциативна връзка в представата на клиента между домейна и вашата дейност и продукти Всеки домейн си има свое уникално име, с което се различава от останалите домейни в интернет. В Интернет има инструменти, с които мога да проверите дали името на избрания от вас домейн е вече регистриран.
Задължителни за вашия онлайн магазин са Общите Условия, без които ожете да бъдете глобени он Комисията за защита на потребителите. Важно е да знаете че дизайна на вашия онлайн магазин е обект на авторско право и не трябва да бъде взаимстван от други сайтове със същия предмет на дейност.
Приемане на плащания - Тук възможностите са големи и всичко зависи от вашия избор. Business.bg има в портфолиото си десетки доказани и работещи готови онлайн магазини. Начините за разплащания с бъдещите ви клиенти са: наложен платеж, банков превод, ePay, EasyPay, PayPal, кредитни карти. Задължително е вашия онлайн магазин да има респонзив дизайн, което гарантира правилното му отваряне и от мобилни устройства - телефони, таблети.
Изработката на онлайн магазин не е достатъчна за да бъде той работещ и възвръщаем, за целта е нужно популяризирането и рекламирането му, така че да достигне до правилната аудитория, която ще реализират покупки.
Домейна има водещо значение при пускането на пазара на нов онлайн магазин. Ако вече имаме авторитетен бранд, който е добре познат офлайн, то логично е да изберем домейн съответстващ на бранда и да се продължи популяризирането му, но ако изработването на онлайн магазин включва нов бранд, то може да проверим за домейни в продажба, който би бил по-ефективен заради възрастта на домейна или на вече изградена линк билдинг мрежа.
За да изберем правилно от какъв хостинг имаме нужда при изработката на онлайн магазин, трябва да се направят проучване за прогнозни размери на посетителите на сайта, независимо дали те идват от органични резултати в търсачките или от реклами в различни канали. това ще определи нуждата от ресурс и ще обоснове избора между евтин споделен хостинг или по-скъп но по-ефективен нает или собствен сървър.
Избора на платформа за изработка на онлайн магазин се определя от вида и количеството на продуктите, както и от желанията и бюджета на собственика на онлайн магазина. За малки онлайн магазини с до 1000 продукта удачно е да се ползват платформи като Opencart, която е добре позната в страната. Със системата Opencart се работи лесно, има достатъчно програмисти с опит в нея и винаги бихте могли лесно и сравнително евтино да развиете бъдещи модули и екстри за онлайн магазина. За по голяма продуктова гама препоръчваме използването на Magento, като система за онлайн магазин, която благодарение на силно ефективната си функционалност може да направи лесно модифицирането както на всеки един продукт, категория, филтър, но и позволява добавяне на различни модули директно през админ панела без да се налага допълнително програмиране. Разбира се винаги остава опцията за Къстъм система разработена специално за нуждите на изработвания онлайн магазин, което ще гарантира най-добри успехи, поради факта че ще се наблегне само и единствено на желана функционалност и работата с онлайн магазина, както от страна на потребителите, така и от страна на администраторите ще бъде лесна и бърза.
Разбира се един онлайн магазин не би бил успешен ако никой не знае за него, най-добрия и ефективен в дълъг период от време метод за популяризиране на нов онлайн магазин е SEO оптимизацията. Когато всички аспекти познати ни за по добро класиране към момента на изработка на онлайн магазин се приложат от самото начало и се публикува пълен и завършен уеб сайта, толкова по ефективна ще е работата по оптимизиране. Оптимизацията на магазини до известна степен се различава от такава на презентационен уеб сайт, тъй като нуждите са различни. Имаме различни типове съдържание което трябва да се класира в търсачките - категории, продукт, бранд.
След като сме готови със сайта и сме положили основите на добрите SEO практики е ред на създаването на бизнес профили в социалните мрежи като Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest и други. Изграждането на добри и перспективни профили гарантира доброто изграждане и популяризиране на бранда. Повечето социални мрежи имат специални графи и компоненти за онлайн магазини и позволяват внедряването на продуктовата гама директно в социалната мрежа, чрез това може да се извършват популяризиране на конкретен продукт или включването му в рекламни кампании.
След като имаме изграден бранд, както и имидж чрез социални мрежи е ред покажем на света за Вас. Използването на рекламни канали като Google Ads, Facebook и други гарантират успеха на вложените инвестиции в изработката на онлайн магазин.