Изработка на онлайн магазин

Изработка на онлайн магазин

Изработка на онлайн магазин от BUSINESS.bg

Екипът на BUSINESS.bg разработва качествени и работещи онлайн магазини на всякаква тематика, в портфолиото ни има онлайн магазини за продажба на обувки, дрехи, храна и хранителни продукти, различни видове ресторанти с доставка на храна, онлайн магазин за фермерски продукти, козметика, бижута и други.

При изработката на онлайн магазин влагаме старание и емоция, така че той наистина да работи. Поставяйки се в гледните точки както на търговеца, така и на клиента можем да изградим онлайн магазин който да е приятен за посетителите, лесен за навигация, а освен всичко да позволява използването на различни маркетингови похвати и стратегии за презентиране и промотиране на продуктите.

Какво получавате при изработка на онлайн магазин от BUSINESS.bg?

  • Уникален респонсив дизайн, система за контрол на съдържанието, което позволява добавяне и редактиране на продукти и компоненти на онлайн магазина от собственика на уеб сайта.
  • Няма ограничение в броя на продуктите.
  • Изработеният от нас онлайн магазин е с лесен и бърз контрол над продуктите, наличностите и поръчките.
  • Онлайн магазинът работи денонощно без почивка.
  • Гарантира ви по-ниски разходи, поради липса на продавачи, помещения и други.
  • Достигане до по-голям брой потенциални клиенти.
  • Подходящ е за малки и големи фирми, търговци и всички, които имат за цел продажба на стока или услуга, независимо от вида и.
  • Онлайн магазин, напълно отговарящ на SEO стандартите за по добро класиране в търсачките

Фази на изработка на онлайн магазин от BUSINESS.bg

Фази на изработка на онлайн магазин

Фаза I. - Разработка на респонсив дизайн

  1. Респонсив дизайн - подходящ за мобилни устройства и таблети
  • дизайна се разработва посредством адаптивна технология за напасване на елементите в сайта спрямо резолюцията на устройството или дисплея на който се визуализира. Елементите в сайта се подреждат едно под друго като се следва посока от ляво на дясно.
  • дизайна се разработва изцяло с желанията на клиента, с предпочитани цветове, картинки и лога

Фаза II. - Програмно осигуряване

  1. Изработка на уеб сайт с платформа за контрол на съдържанието , в която клиента сам може да променя, добавя или изтрива всеки аспект от онлайн магазина
  2. Внедряване  на разработения и одобрен дизайн
  3. Модул със слайдер на начална страница
  4. Модул с препоръчани продукти на начална страница
  5. Модул с промоционални продукти на начална страница
  6. Страница с всички промоционални продукти
  7. Неограничен брой страници въвеждани през системата за контрол на съдържанието
  8. Страница за контакти
  9. Модул за препоръчани продукти към страницата на всеки един продукт
  10. Опции за избор на размер и цвят към всеки продукт
  11. Опции за наличност: без ограничения в броя и вида на атрибутите
  12. Метод за плащане включени към програмното осигуряване
  • Модул за плащане при доставка
  • Модул за плащане в офис или магазин и вземане на стоката от там
  • Модул за плащане по банков път и изпращане на стоката след получен паричен превод

Фаза III. - Внедряване на съдържание

  1. До 20 продуктови категории въведени при изработката, и неограничен брой категории въвеждани от клиента през системата за контрол на съдържанието
  2. До 200 продукта въведени при изработката, и неограничен брой продукти въвеждани от клиента през системата за контрол на съдържанието

Фаза IV. - SEO оптимизация за търсещи машини

  1. Добаване на h тагове към всяка страница, отговаряща най-точно на желаната ключова дума релевантна за страницата
  2. Добавяне на метаописания и метаключова дума, отговарящи най-точно на желаната ключова дума релевантна за страницата
  3. Добавяне на желаната ключова дума в текстовете, релевантна за страницата, поне 5 пъти в самата страница
  4. Инсталиране и конфигуриране на всички модули нужни за бърза и ефективна работа на сайта
  5. Внедряване на онпейдж SEO стандарти, както в html шаболна, така и в php кода на платформата, както и внедряване на плъгини.
  6. Генериране на сайтмап от вида xml, който се подава на google за бързо и навременно откриване и индексиране на всяка страница от сайта

Как да стартираме собствен бизнес с минимални средства и възможно най-голяма вероятност за успех? 

Едва ли някой ще се изненада от отговора. Разработи собствен онлайн магазин или собствен сайт отговарящ на потребностите на определена група от хора или определена пазарна ниша. Дай отговор на нуждите на група от хора и твоят бизнес ще е обречен на успех.

Ти имаш усет за бизнес и имаш малък опит в търговията. Време е да пренесеш този свой опит в дигиталната епоха. 

Днес, в нашето изпълнено с ангажименти ежедневие все повече хора, пазаруват чрез интернет. Затова не чакай за да не видиш утре своята идея реализирана от друг.  Отвори своя online магазин сега. 

Според данни на Google, вече около 35 процента от покупките се извършват онлайн. Тази цифра расте ежегодно и до края на 2020 процента ще е над 50 на всички извършени покупки през интернет.

 Направи си анализ на собствените покупки и прецени колко от тях си направил онлайн и ще се убедиш в горе споменатите статистики. Пазаруването онлайн е по - бързо, по - евтино, можеш да пазаруваш от цял свят и не на последно място твоя бъдещ онлайн магазин може да бъде видян от цяла България и Европа. Въпрос на стока или услуга, въпрос на цена, въпрос на доставка и мултиезичност.

Създаване на Онлайн Магазин от BUSINESS.bg

Създаване на Онлайн Магазин

Най важните неща или опорните точки за създаването на една добре работеща и добре оптимизирана онлайн платформа.

Пред теб има редица възможности за това:  готова платформа, закупуване на софтуерни готови продукти или използване услугите на доказала чрез разработените от нея сайтове и онлайн магазини фирма. Когато създавате вашия онлайн магазин важен момент, на който да обърнете внимание, е изборът на име на домейн. 

Домейн си го представете като вашето име чрез което Google и клиентите ви ще ви откриват и най - важното запомнят. Има имена лесно запомнящи се и такива които се помнят трудно. Най - важното е да се изгради една асоциативна връзка в представата на клиента между домейна и вашата дейност и продукти  Всеки  домейн си има свое уникално име, с което се различава от останалите домейни в интернет.  В Интернет има инструменти, с които мога да проверите дали името на избрания от вас домейн  е вече регистриран.

Задължителни за вашия онлайн магазин са Общите Условия, без които ожете да бъдете глобени он Комисията за защита на потребителите. Важно е да знаете че дизайна на вашия онлайн магазин е обект на авторско право и не трябва да бъде взаимстван от други сайтове със същия предмет на дейност.

Приемане на плащания - Тук възможностите са големи и всичко зависи от вашия избор. Business.bg има в портфолиото си десетки доказани и работещи готови онлайн  магазини. Начините за разплащания с бъдещите ви клиенти са: наложен платеж, банков превод, ePay,  EasyPay, PayPal, кредитни карти. Задължително е вашия онлайн магазин да има респонзив дизайн, което гарантира правилното му отваряне и от мобилни устройства  - телефони, таблети.

Какво е нужно за да бъде един онлайн магазин успешен?

Създаване на успешен Онлайн Магазин от BUSINESS.bg

Изработката на онлайн магазин не е достатъчна за да бъде той работещ и възвръщаем, за целта е нужно популяризирането и рекламирането му, така че да достигне до правилната аудитория, която ще реализират покупки. 

Домейна за онлайн магазин

Домейна има водещо значение при пускането на пазара на нов онлайн магазин. Ако вече имаме авторитетен бранд, който е добре познат офлайн, то логично е да изберем домейн съответстващ на бранда и да се продължи популяризирането му, но ако изработването на онлайн магазин включва нов бранд, то може да проверим за домейни в продажба, който би бил по-ефективен заради възрастта на домейна или на вече изградена линк билдинг мрежа. 

Избор на хостинг за онлайн магазин

За да изберем правилно от какъв хостинг имаме нужда при изработката на онлайн магазин, трябва да се направят проучване за прогнозни размери на посетителите на сайта, независимо дали те идват от органични резултати в търсачките или от реклами в различни канали. това ще определи нуждата от ресурс и ще обоснове избора между евтин споделен хостинг или по-скъп но по-ефективен нает или собствен сървър.

Платформа за изработка на онлайн магазин

Избора на платформа за изработка на онлайн магазин се определя от вида и количеството на продуктите, както и от желанията и бюджета на собственика на онлайн магазина. За малки онлайн магазини с до 1000 продукта удачно е да се ползват платформи като Opencart, която е добре позната в страната. Със системата Opencart се работи лесно, има достатъчно програмисти с опит в нея и винаги бихте могли лесно и сравнително евтино да развиете бъдещи модули и екстри за онлайн магазина. За по голяма продуктова гама препоръчваме използването на Magento, като система за онлайн магазин, която благодарение на силно ефективната си функционалност може да направи лесно модифицирането както на всеки един продукт, категория, филтър, но и позволява добавяне на различни модули директно през админ панела без да се налага допълнително програмиране. Разбира се винаги остава опцията за Къстъм система разработена специално за нуждите на изработвания онлайн магазин, което ще гарантира най-добри успехи, поради факта че ще се наблегне само и единствено на желана функционалност и работата с онлайн магазина, както от страна на потребителите, така и от страна на администраторите ще бъде лесна и бърза.

SEO оптимизация за онлайн магазин

Разбира се един онлайн магазин не би бил успешен ако никой не знае за него, най-добрия и ефективен в дълъг период от време метод за популяризиране на нов онлайн магазин е SEO оптимизацията. Когато всички аспекти познати ни за по добро класиране към момента на изработка на онлайн магазин се приложат от самото начало и се публикува пълен и завършен уеб сайта, толкова по ефективна ще е работата по оптимизиране. Оптимизацията на магазини до известна степен се различава от такава на презентационен уеб сайт, тъй като нуждите са различни. Имаме различни типове съдържание което трябва да се класира в търсачките - категории, продукт, бранд.

Бизнес профили в социалните мрежи

След като сме готови със сайта и сме положили основите на добрите SEO практики е ред на създаването на бизнес профили в социалните мрежи като Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest и други. Изграждането на добри и перспективни профили гарантира доброто изграждане и популяризиране на бранда. Повечето социални мрежи имат специални графи и компоненти за онлайн магазини и позволяват внедряването на продуктовата гама директно в социалната мрежа, чрез това може да се извършват популяризиране на конкретен продукт или включването му в рекламни кампании. 

Онлайн реклама

След като имаме изграден бранд, както и имидж чрез социални мрежи е ред покажем на света за Вас. Използването на рекламни канали като Google Ads, Facebook  и други гарантират успеха на вложените инвестиции в изработката на онлайн магазин.

ЗАЯВИ СЕГА



5.00 / 1